Την επέκταση της τοποθέτησης των προϊόντων της σε συνολικά 1.200 καταστήματα πανελλαδικά και το χτίσιμο του brand awareness για το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο Ιωνίς, με όχημα κυρίως τα digital μέσα, περιλαμβάνει η στρατηγική της Nutria AE για το επόμενο διάστημα, όπως δήλωσε στο FOODReporter ο Γιάννης Παϊζάνης, διευθυντής πωλήσεων της εταιρείας. Όσον αφορά στο εξωτερικό, προτεραιότητα για τη Nutria αποτελεί η διατήρηση και η ενίσχυση των υφιστάμενων συνεργασιών.

Αναφερόμενος στις επιπτώσεις λόγω του πολέμου στην Ουκρανία, ο κ. Παϊζάνης παρατήρησε πως στο πρώτο τρίμηνο του έτους η κρίση έφερε αυξημένη ζήτηση και ραγδαία άνοδο των τιμών βρωσίμων ελαίων, λόγω μεγάλης έλλειψης σπορελαίων, ενώ αντίστοιχα και στις εξαγωγές καταγράφηκε μεγάλη παρέκκλιση μεταξύ προσφοράς και ζήτησης, καθώς «από τη μία είδαμε μία υπερβολική ζήτηση σε όλες τις κατηγορίες βρωσίμων ελαίων που προήλθε από την ανησυχία του κόσμου. Στη συνέχεια η κατανάλωση υποχώρησε αρκετά, αλλά με την περαιτέρω ενεργειακή κρίση και την εκτίναξη του πληθωρισμού, η εξίσωση που καλούνται πλέον να λύσουν οι επιχειρήσεις είναι εξαιρετικά δύσκολη».

«Εκπαίδευση» του κοινού
Αναφορικά με την επικοινωνιακή στρατηγική της εταιρείας, αυτή βασίζεται κατά κύριο λόγο στην «εκπαίδευση» του κοινού, σε σχέση με τα ποιοτικά και τα διατροφικά χαρακτηριστικά των προϊόντων της, καθώς από τη στιγμή που το βασικότερο κριτήριο αγοράς στην κατηγορία είναι πλέον η τιμή, μέλημα της Nutria είναι να διευκολύνει τον καταναλωτή να επιλέξει το ποιοτικότερο προϊόν για τα χρήματα που διαθέτει. «Το εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο είναι εξ ορισμού ένα φυσικό προϊόν, υψηλής διατροφικής αξίας, σε απόλυτη συμφωνία με τις απαιτήσεις των νεότερων καταναλωτών για μη επεξεργασμένα τρόφιμα. Είναι κατάλληλο για κατανάλωση ακόμα και από ανθρώπους που έχουν διατροφικούς περιορισμούς (χορτοφαγία, κοιλιοκάκη, διαβήτη κλπ) και αποτελεί την βασική πηγή ωφέλιμων λιπαρών στη μεσογειακή διατροφή. Σε ο,τι αφορά τα σπορέλαια έχουμε εντάξει στην γκάμα μας προϊόντα με βελτιωμένες ιδιότητες σε σχέση με τα κοινά σπορέλαια: Elite Ηλιέλαιο Υψηλού Ελαϊκού, πλούσιο σε ωφέλιμα για την υγεία Ω9 μονοακόρεστα λιπαρά και ADVANCE Frying Oil, λάδι τηγανίσματος από ενισχυμένο μίγμα ηλιελαίου υψηλού ελαικού και παλμολεΐνης διπλής κλασμάτωσης», τόνισε ο κ. Παϊζάνης.

Επικοινωνιακές ενέργειες
Σε αυτό το πλαίσιο, η Nutria έχει υλοποιήσει φέτος σειρά επικοινωνιακών ενεργειών, μεταξύ των οποίων μία digital καμπάνια για την προώθηση του Ιωνίς Κορωνέικη Ποικιλία Εξαιρετικό Παρθένο Ελαιόλαδο και η χορηγία του Ιωνίς ΠΟΠ Καλαμάτα στους Χρυσούς Σκούφους 2022, ενώ η εταιρεία συμμετείχε στην έκθεση FoodExpo 2022 και θα έχει επίσης παρουσία στη SIAL που θα διεξαχθεί τον ερχόμενο μήνα στο Παρίσι. «Η NUTRIA στην αγορά είναι συνώνυμη με την ευελιξία, την αμεσότητα στην επικοινωνία και την υψηλή ποιότητα οπότε στόχος μας είναι να παραμείνουμε top-of-mind για τις συγκεκριμένες αξίες», κατέληξε ο κ. Παϊζάνης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter