Την είσοδό της στην αγορά λιανικής του Βελγίου ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα η Nutree.

Η έναρξη εξαγωγικής δραστηριότητας της εταιρείας το Βέλγιο λαμβάνει χώρα σε συνεργασία με έναν από τους κύριους διανομείς μεσογειακών τροφίμων, με κέντρο της Βρυξέλλες και εμπειρία 30 ετών.

Μέσω της συνεργασίας της Nutree με ηγετικό τοπικό διανομέα τροφίμων, τα προϊόντα της εταιρείας θα είναι διαθέσιμα σε μεγάλη γκάμα από σούπερ μάρκετ, καταστήματα delicatessen κι ακόμη, ethnic markets της παραδοσιακής λιανικής αγοράς του Βελγίου.

Το FOODReporter επικοινώνησε με την εταιρεία και οι συνιδρυτές Αναστάσιος Στόφορος, διευθύνων σύμβουλος της Nutree και Φαίδων Μίχος, Chief Operating Officer, συμφωνούν ότι «η συγκεκριμένη συνεργασία σηματοδοτεί για τη Nutree την επίσημη είσοδό της στη βελγική αγορά, φέρνοντάς την ένα βήμα πιο κοντά στο όραμά της, να εντάξει δηλαδή τα υγιεινά σνακ στην καθημερινότητα όλων των ανθρώπων παγκοσμίως». Στην επίσημη σελίδα της Nutree στο LinkedIn, εξάλλου, αναφέρεται η «δέσμευση της εταιρείας να μοιράζεται με τους καταναλωτές ποιοτικά και υγιεινά σνακ».

Η επέκταση στο Βέλγιο έρχεται να προστεθεί στην ήδη έντονη εξαγωγική δράση της εταιρείας, η οποία διανέμει τα προϊόντα της, μπάρες ενέργειας και μπάρες πρωτεΐνης, παιδικά βιολογικά σνακ και γεμιστά πρωτεϊνικά balls, ήδη σε οκτώ χώρες -εννέα, με το Βέλγιο- της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής: Κύπρο, Αυστρία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Λιθουανία, Ρουμανία, Σαουδική Αραβία και Ντουμπάι Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter