Με ανάπτυξη πωλήσεων της τάξεως του 40% έκλεισε για την Nutree το 2024, μία χρονιά που σημαδεύτηκε από τη στρατηγική επένδυση της Καραμολέγκος στην εταιρεία παραγωγής υγιεινών σνακ, με την εξαγορά πλειοψηφικού πακέτου μετοχών.

Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε η Nutree, εντός του 2024 η εταιρεία λάνσαρε τα πρωτεϊνικά μπαλάκια AdoraBalls με γέμιση πραλίνας, ενώ επέκτεινε την εξαγωγική της δραστηριότητα, ανοίγοντας νέες αγορές και συγκεκριμένα το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, την Ιαπωνία, τη Βουλγαρία, το Βέλγιο και το Ισραήλ.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter