Σίμος Λουλούμαρης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Numil Hellas
Με αύξηση όγκου πωλήσεων κατά 8% στο πρώτο οκτάμηνο συνεχίζεται η ανάπτυξη της Numil Hellas το 2024, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο FOODReporter ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Σίμος Λουλούμαρης.
Τα προϊόντα της εταιρείας κερδίζουν μερίδια στο βρεφικό γάλα, όσο και στις κατηγορίες γιαουρτιών, γιαουρτιών υψηλής πρωτεΐνης, λειτουργικών γιαουρτιών, των φυτικών ροφημάτων, αλλά και των φυτικών επιδορπίων. Τα προϊόντα Alpro παραμένουν leader πωλήσεων στα φυτικά ροφήματα. Τα φυτικά επιδόρπια που λάνσαρε η Numil Hellas το φετινό Μάρτιο κατάφεραν στα τέλη Αυγούστου να ανέλθουν στην πρώτη θέση. Η εταιρεία είναι πολύ ικανοποιημένη από τις επιδόσεις πωλήσεων, σε αξία και σε όγκο, οπότε θα ακολουθήσουν νέα λανσαρίσματα κωδικών στη συγκεκριμένη κατηγορία εντός του 2025.
Πολύ σημαντική ανάπτυξη στο πρώτο οκτάμηνο γνώρισαν επίσης τα πόσιμα σκευάσματα Fortimel, που αφορούν κλινική διατροφή ενηλίκων και τοποθετούνται αποκλειστικά σε φαρμακεία. Επιστρέφοντας σε προϊόντα σούπερ μάρκετ, η αγορά της πουτίγκας, εμφανίζει την ισχυρότερη ανάπτυξη μεταξύ γαλακτοκομικών υποκατηγοριών.
Αποπληθωρισμός στα γαλακτοκομικά του σούπερ μάρκετ
Η κατηγορία των γαλακτοκομικών, συμπεριλαμβανόμενη στα προϊόντα πρώτης ανάγκης που υπόκεινται σε «κλείδωμα» μεικτού περιθωρίου κέρδους για τις αλυσίδες, υπόκεινται σε αποπληθωρισμό τους τελευταίους μήνες. Οι βασικές τιμές τιμοκαταλόγου δεν έχουν αλλάξει μεταξύ των κύριων μεγάλων «παικτών», όμως η αύξηση ανταγωνισμού έχει επιφέρει εντονότερες προωθητικές ενέργειες. Εξάλλου, στην κατηγορία του γιαουρτιού, παρατηρείται μετατόπιση σημείων τελικής πώλησης, από τη μικρή λιανική προς τα σούπερ μάρκετ, επειδή οι καταναλωτές επιδίδονται σε «κυνήγι» προσφορών. Από άποψη συνολικής αξίας πωλήσεων, η Numil Hellas αναπτύσσεται ποσοστιαία άνω του ελληνικού πληθωρισμού στο οκτάμηνο.
Το 2023, η Numil Hellas είχε πωλήσεις 43,1 εκατ. ευρώ (αύξηση 46% συγκριτικά με το 2022), αύξηση μεικτών κερδών κατά 28%, στα 15 εκατ. ευρώ και διπλασιασμό αποτελεσμάτων εκμετάλλευσης EBIT στα 0,91 εκατ. ευρώ.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter