Πρόσφατα, η FrieslandCampina Hellas λάνσαρε στην ελληνική αγορά μια νέα σειρά γάλακτος, τη Νέα Γενιά ΝΟΥΝΟΥ.

Τα προϊόντα που περιλαμβάνει η σειρά Νέα Γενιά ΝΟΥΝΟΥ παράγονται από αγνό, αγελαδινό γάλα υψηλής θρεπτικής αξίας. Είναι το πρώτο συμπυκνωμένο γάλα σε γυάλινο μπουκάλι, με καπάκι που ανοίγει και κλείνει. Η πρακτική συσκευασία των προϊόντων και η υπέροχα ελαφριά γεύση τους, ιδανική για όλες τις ώρες και για όλες τις χρήσεις, συνιστούν τη μοναδικότητά τους.

Η Αdel Saatchi & Saatchi δημιούργησε την καμπάνια για το νέο συμπυκνωμένο γάλα ΝΟΥΝΟΥ Νέα Γενιά σε γυάλινο μπουκάλι. Η διαφημιστική ιδέα απλή, αλλά ταυτόχρονα πρωτότυπη, αφού δείχνει το νέο γάλα που έρχεται σε όλα τα σπίτια για πρώτη φορά, σαν ένα νεογέννητο, που το φέρνουν όχι πελαργοί, αλλά ιπτάμενες αγελάδες! Στο σποτ, οι αγελάδες είναι φτιαγμένες ολοκληρωτικά με 3D. Η τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε είναι ό,τι πιο σύγχρονο σε computer animation, όπου animatronics χρησιμοποιήθηκαν προκειμένου να αναπαράγουν τη φυσικότητα των κινήσεων των αγελάδων.

Εκτός από το εμπνευσμένο διαφημιστικό σποτ στην τηλεόραση, η καμπάνια ολοκληρώνεται με καταχωρίσεις σε εφημερίδες, ειδικές κατασκευές στα σημεία πώλησης, προβολή σε τραμ, μετρό και in-store ενέργειες με κεντρικό εικαστικό τις «ιπτάμενες» αγελάδες, που φέρνουν το νέο προϊόν και το μήνυμα «είδες το γάλα σου;».

«Η νέα καμπάνια αποτελεί ένα ακόμα πετυχημένο case study για την ΑΔΕΛ», τονίζουν οι εκπρόσωποι της εταιρείας, όπου όχι μόνο δημιουργεί, αλλά και προασπίζεται καθιερωμένα Lovemarks, όπως το ΝΟΥΝΟΥ».

 Πίνακας 1: Γάλα εβαπορέ –  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν.-Μάι. 2009  Ιαν.-Μάι. 2010
 ΝΟΥΝΟΥ Νέα Γενιά  0  759,55
 Noulac  179,41  615,24
 ΝΟΥΝΟΥ  137,82  300,07

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Γάλα εβαπορέ – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν.-Μάι. 2009  Ιαν.-Μάι. 2010
 Τηλεόραση  445,96  1.397,6
 Ραδιόφωνο  0  0
 Περιοδικά  63,16  256,86
 Εφημερίδες  0  54,43
 Σύνολο κατηγορίας  509,13  1.708,88

 Πηγή: Media Services SA

Πελάτης: FrieslandCampina Hellas
Προϊόν: ΝΟΥΝΟΥ Νέα Γενιά
Δημιουργός: Adel Saatchi & Saatchi
Μέσα προβολής: TV,ambient media (τραμ, μετρό) in store, POP material, print (έντυπα-καταχωρίσεις-publi), εφημερίδες.
Χρονική διάρκεια τηλεοπτικού: 42”