“Ολες οι στρατηγικές προσεγγίσεις των ανταγωνιστών μας”, τονίζουν οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ της εταιρείας, “είχαν να κάνουν με την απόλαυση κατανάλωσης γιαουρτιού και όχι με την θρεπτική του αξία, η οποία θεωρούνταν αυτονόητη αλλά από την άλλη πλευρά “ξεχασμένη” και “παραμελημένη”. Εμείς ανακαλύψαμε μια ευκαιρία διαφοροποίησης. Τα γιαούρτια ΝΟΥΝΟΥ, με αιχμή του δόρατος το ΝΟΥΝΟΥ Classic, όχι μόνο κατάφεραν να πετύχουν τον στόχο τριετίας μέσα στο πρώτο έτος της κυκλοφορίας τους, αλλά κατάφεραν να ανανεώσουν και να εξελίξουν όλη τη κατηγορία, αφού, όπως είπαμε, ο καταναλωτής “είδε το γιαούρτι από την αρχή” και συνειδητοποίησε εκ νέου τις θετικές επιδράσεις του γιαουρτιού στον ανθρώπινο οργανισμό.

Το ΝΟΥΝΟΥ Classic απευθύνεται σε γυναίκες και άνδρες ευρείας μέσης και ανώτερης κοινωνικο-οικονομικής τάξης, που είναι κάτοικοι αστικών κέντρων, με παιδιά ή χωρίς. Είναι καταναλωτές γαλακτοκομικών προϊόντων, και ιδιαίτερα γιαουρτιών, λόγω της γεύσης και της ευεργετικής φύσης του προϊόντος. Είναι μοντέρνοι καταναλωτές διάφορων ηλικιών, οι οποίοι αναζητούν στις προϊοντικές αποφάσεις τους ασφάλεια αλλά και έμπνευση.

Απολαμβάνοντας ένα NOYNOY Classic ο καταναλωτής είναι σίγουρος ότι βάζει στο στόμα του ένα προϊόν, του οποίου η ανώτερη ποιότητα και η υψηλή διατροφική αξία, που η φύση τόσο απλόχερα προσφέρει, είναι διασφαλισμένη. Θεωρούμε την εξαιρετική γεύση του ΝΟΥΝΟΥ Classic ως το πιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του προϊόντος.

Το προϊόν διανέμεται μέσω όλων των καταστημάτων λιανικής, μικρών, μεγάλων, παραδοσιακών ή μοντέρνων, μέσω ex-van, και αντιπροσώπων και υποστηρίζεται έντονα διαφημιστικά. Το ΝΟΥΝΟΥ Classic χρησιμοποιεί ολοκληρωμένα προγράμματα επικοινωνίας τόσο above όσο και below the line: εντονη τηλεοπτική δραστηριότητα, έντυπη επικοινωνία, προωθήτριες στις αλυσίδες λιανεμπορίου, δειγματοδιανομή και γευστικές δοκιμές, έντονα tailor made και area specific trade marketing προγράμματα, προωθητικά πακέτα (volume offers, on pack gifts, χρηματικές εκπτώσεις κλπ).

Η ΝΟΥΝΟΥ έφερε “φρέσκα νέα” στην κατηγορία της γιαούρτης. Ολα αυτά τα χρόνια έχουμε επενδύσει σημαντικά στην ανάπτυξη των κατηγοριών που δραστηριοποιούμαστε, και ειδικότερα στο γιαούρτι, με ορατά αποτελέσματα σε όλο το λιανεμπόριο. Εξ άλλου, όπως και ο καταναλωτής επιθυμεί να αγοράζει προϊόντα αρίστης ποιότητας και πραγματικής απόλαυσης, έτσι και ο λιανέμπορος επιθυμεί να τα διακινεί και συνεπώς να κρατά τον πελάτη ικανοποιημένο”.