Νωρίτερα από τα μέσα Νοεμβρίου δεν αναμένεται η έναρξη της λειτουργίας των περίπου δέκα πρώτων hard discount καταστημάτων Aldi στη χώρα μας. Ο λόγος είναι ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί εκ μέρους της γερμανικής αλυσίδας οι συμφωνίες ανάθεσης σε ελληνικές βιομηχανίες τροφίμων της παραγωγής προϊόντων private label για λογαριασμό της. Μεταξύ των εταιρειών, με τις οποίες έχει ήδη συνάψει τέτοιες συμφωνίες, είναι η Κατσέλης, η Καλλιμάνης και η Κάλας. Σχετικά, η Aldi φαίνεται ότι προτιμά να μην προχωρήσει σε ανάλογες συμφωνίες με επιχειρήσεις, με τις οποίες διατηρεί αντίστοιχη σχέση συνεργασίας η ανταγωνίστριά της Lidl.

Κάποια από αυτά είναι έτοιμα, καθώς έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή τους, αλλά δεν έχει περατωθεί μέχρι στιγμής η προετοιμασία όλων των κωδικών προϊόντων και η παραγωγή όλων των private label, που θα τοποθετηθούν στα ράφια της γερμανικής αλυσίδας.

Εκτός από την εταιρεία Κατσέλης, η οποία θα προμηθεύει με private label την Aldi, άλλες εγχώριες βιομηχανίες τροφίμων που έχουν ανάλογες συμφωνίες με τη γερμανική αλυσίδα είναι, σύμφωνα με πληροφορίες, η Καλλιμάνης (κατεψυγμένα αλιεύματα) και η Κάλας. Ειδικά για τις συμφωνίες με τις εγχώριες βιομηχανίες για την παραγωγή private label, η Aldi φαίνεται ότι έχει προτιμήσει να μην συνάψει συμφωνίες με επιχειρήσεις, με τις οποίες διατηρεί αντίστοιχη σχέση συνεργασίας η ανταγωνίστριά της Lidl.

Σε πρώτη φάση, η Aldi δεν πρόκειται να διαθέτει ούτε επώνυμα προϊόντα στα ράφια της, όπως έχει πράξει σε κάποιες κατηγορίες ειδών η Lidl στη χώρα μας.

Δυναμικές προσφορές και προωθήσεις

Η Aldi θα επιχειρήσει να διεμβολίσει την αγορά με πολύ ελκυστικές προσφορές και δυναμικά προωθητικά προγράμματα που, όπως αναμένεται, θα αναγγείλουν τα εγκαίνια των πρώτων καταστημάτων της. Το εγχείρημα για την απόσπαση μεριδίου στην ελληνική αγορά κρίνεται δύσκολο, αλλά η γερμανική πολυεθνική δεν είναι διατεθειμένη να χρεωθεί αποτυχίες, όπως άλλοι discounters στο πρόσφατο παρελθόν, καθώς το μέγεθος και ο όγκος της συγκρίνονται μόνο με του ομίλου Carrefour.

Ο όμιλος Aldi είναι μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο της Lidl και ηγέτης στη μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης, τη γερμανική.

Σημειώνεται ότι το δίκτυο Aldi θα απαρτίζεται από τριών ειδών καταστήματα, βάσει της έκτασής τους: τα μικρά, τα μεσαία και τα μεγάλα. Κάποια από αυτά στεγάζονται σε ιδιόκτητα ακίνητα -κυρίως πρόκειται για μεγάλης καλυμμένης επιφάνειας μονάδες, που βρίσκονται σε προνομιακές θέσεις.