H NIVEA, η Νο1 εταιρεία αντηλιακής προστασίας στον κόσμο*, βρίσκεται εδώ και πολλά χρόνια στην κορυφή της επιλογής των καταναλωτών, όχι μόνο για την ευρεία γκάμα της, που καλύπτει κάθε ανάγκη, αλλά και για την αποτελεσματική προστασία που προσφέρει.

Με περισσότερα από 75 χρόνια εξειδίκευσης, η NIVEA παραμένει πρωτοπόρος με προϊόντα που οδηγούν την κατηγορία της αντηλιακής προστασίας. Από το 1ο crème / oil το 1936, το 1ο sun milk με δείκτη προστασίας SPF και το 1ο after sun το 1975, μέχρι την 1η αντηλιακή σειρά που συνδυάζει το μαύρισμα με την προστασία το 2010, το 1ο αντηλιακό στην αγορά της ευρείας για ευαίσθητες επιδερμίδες το 2012 έως και το 1ο αντηλιακό που συνδυάζει προστασία με μια μοναδική αίσθηση δροσιάς το 2013, η μάρκα δε σταματά να καινοτομεί, δημιουργώντας νέα δεδομένα στην αγορά.

Η ανάπτυξη των προϊόντων αντηλιακής προστασίας, βασίζεται στη μακρά παράδοση της NIVEA να αφουγκράζεται τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο και τις τάσεις της αγοράς, σε συνδυασμό με τις καινοτομίες που έχει να επιδείξει η επιστήμη στον τομέα της κοσμετολογίας και της περιποίησης της επιδερμίδας. Το αποτέλεσμα είναι η δημιουργία πραγματικά καινοτόμων προϊόντων, που έχουν δοκιμαστεί με επιτυχία και εγγυώνται εξαιρετικά αποτελεσματική δράση με σεβασμό στην επιδερμίδα.

Σειρά Protect & Refresh
Το 2013 η NIVEA παρουσίασε το NIVEA Sun Protect & Refresh Invisible Cooling Mist. Το νέο αντηλιακό spray συνδύασε τα πιο σημαντικά οφέλη της αντηλιακής προστασίας σε ένα μόνο προϊόν, καθώς προσέφερε άμεση προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία με μια φυσική αίσθηση δροσιάς και έξτρα αναζωογόνησης. Με ένα μόνο πάτημα η ειδική αντλία 360° ψεκάζει συνεχόμενα και σε κάθε κλίση, χαρίζοντας μια ελαφριά, ομοιόμορφη στρώση αντηλιακής προστασίας σε όλο το σώμα. Η τέλεια ισορροπημένη αλληλεπίδραση μεταξύ της μενθόλης και της αιθανόλης στην προηγμένη σύνθεσή του, δημιουργεί το αίσθημα της άμεσης δροσιάς, όταν ψεκάζεται απευθείας πάνω στην επιδερμίδα.

Η μη λιπαρή σύνθεσή του προϊόντος είναι διαφανής, απορροφάται εύκολα χωρίς να αφήνει λευκά σημάδια στην επιδερμίδα, ενώ παράλληλα, χάρη στις ανθεκτικές στο νερό ιδιότητές του, προσφέρει προστασία ακόμη και μέσα στο νερό. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά, οδήγησαν στο να γίνει μια μεγάλη επιτυχία παγκοσμίως, εγκαινιάζοντας ταυτόχρονα μια νέα τάση στην κατηγορία της αντηλιακής προστασίας. Για την παρουσίαση της νέας σειράς Protect & Refresh, υπήρξε δυνατή υποστήριξη με ένα εντατικό πλάνο Αbove & Below the Line επικοινωνίας, με σκοπό την ενημέρωση των καταναλωτών για αυτή την καινοτομία. Η καμπάνια ήταν στον αέρα 2 μήνες στην τηλεόραση καθώς και στο digital περιβάλλον. Παράλληλα υλοποιήθηκε πλάνο Δημοσίων Σχέσεων με εκδηλώσεις και αποστολή Δελτίων Τύπου. Επιπλέον, ήταν έντονη η παρουσία στα σημεία πώλησης με ειδικά υλικά προβολής και προωθητικές ενέργειες.

Αύξηση στα μερίδια
Το νέο προϊόν κατέλαβε το 1,9% του μεριδίου αγοράς, μέσα σε ένα πολύ μικρό διάστημα, ενώ επηρέασε και την πορεία των υπόλοιπων αντηλιακών προϊόντων NIVEA SUN. Πιο συγκεκριμένα, και βάσει στοιχείων Nielsen Scantrack (2013), παρατηρήθηκε αύξηση +4,4% σε αξία στην κατηγορία παιδικών αντηλιακών της NIVEA, +51% στα NIVEA SUN Oils και 7,2% στα προϊόντα Deep Tan. Αξίζει να σημειωθεί ότι η κατηγορία γενικά μειώθηκε κατά -13,2%, συγκριτικά με το 2012, κυρίως λόγω της αργοπορημένης έλευσης του καλοκαιριού. Παρά τις δύσκολες αυτές συνθήκες, η NIVEA όχι μόνο είδε τα μερίδια των πωλήσεών της να αυξάνονται, αλλά ήταν και η μάρκα με τη μεγαλύτερη ανοδική τάση, σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, κατά 2,3 ποσοστιαίες μονάδες! Επιπλέον, ήταν η Νο.1 επιλογή στις τουριστικές περιοχές των νησιών, με μερίδιο άνω του 1/3 των συνολικών πωλήσεων αντηλιακών (36%).

Νέες τάσεις, νέα προϊόντα
Όπως προκύπτει από έρευνες, οι καταναλωτές προτιμούν τα spray αντηλιακά, τα οποία αποτελούν το 54% της κατηγορίας, ενώ ταυτόχρονα παρατηρείται ανάπτυξη στη χρήση αντηλιακών προσώπου κατά 6,9%. Με στόχο τη δημιουργία προϊόντων που καλύπτουν τις τάσεις της αγοράς, η NIVEA εμπλουτίζει φέτος τη σειρά Protect & Refresh. Το NIVEA SUN Protect & Refresh Invisible Spray, με νέα προηγμένη, διάφανη και μη λιπαρή σύνθεση που περιέχει μενθόλη, προσφέρει όχι μόνο υψηλή προστασία από τον ήλιο, αλλά και ένα μοναδικό συνδυασμό ευχάριστης δροσιάς και μεταξένιας αίσθησης στην επιδερμίδα, χωρίς λευκά σημάδια.

Περιέχει υψηλής ποιότητας φίλτρα UVA/UVB για άμεση και μακράς διάρκειας προστασία από τη στιγμή κιόλας της εφαρμογής του και είναι ανθεκτικό στο νερό. Ταυτόχρονα, η NIVEA ενισχύει την κλασική και πολύ επιτυχημένη σειρά Protect & Bronze με τα νέα αντηλιακά προσώπου με δείκτες προστασίας 30 & 50+, τα οποία προστατεύουν από την ηλιακή ακτινοβολία και την πρόωρη γήρανση της επιδερμίδας, ενώ συγχρόνως ενεργοποιούν το φυσικό μαύρισμα της επιδερμίδας, χάρη στην προηγμένη τους σύνθεση με φυσικά εκχυλίσματα που ενεργοποιούν τη μελανίνη.

Επανάσταση στη φροντίδα της επιδερμίδας μετά τον ήλιο
Η NIVEA φέρνει την επανάσταση και στην περιποίηση μετά την έκθεση στον ήλιο. Μετά την επιτυχία του Conditioner Σώματος, το οποίο ανέτρεψε την αρνητική πορεία της κατηγορίας περιποίησης σώματος και την ανέβασε σε αξία κατά 4,3%**, η NIVEA μεταφέρει την τεχνογνωσία της και στην κατηγορία After Sun, παρουσιάζοντας το NIVEA Sun IN- SHOWER Refreshing After Sun Lotion, το πρώτο conditioner σώματος για μετά τον ήλιο! Το πρωτοποριακό προϊόν χαρίζει στην επιδερμίδα που έχει εκτεθεί στον ήλιο, ακριβώς ό,τι χρειάζεται, μετά το ντους. Η δροσιστική σύνθεσή του με αγγούρι ενεργοποιείται με το νερό, και τα ενυδατικά του συστατικά απορροφώνται άμεσα από την επιδερμίδα, χωρίς να αφήνουν ίχνος λιπαρότητας, αφήνοντας την άμεσα ενυδατωμένη!

Αύξηση στην κατηγορία
Τα νέα καινοτόμα προϊόντα, σε συνδυασμό με ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας και παρουσίας μέσα στα καταστήματα, δημιουργούν τις συνθήκες για περαιτέρω αύξηση στην αγορά της αντηλιακής προστασίας, καθώς δημιουργούνται νέες υποκατηγορίες τόσο στην προστασία με την ολοκληρωμένη σειρά Protect & Refresh, που ενισχύεται με 2 ακόμη Spray, όσο και στο After Sun, με το After Sun In-Shower για τη φροντίδα της επιδερμίδας μέσα στο ντους, που θα προσελκύσει το κοινό. Επιπλέον, η ευχάριστη σύνθεση και ευκολία των νέων προϊόντων ενθαρρύνουν τη συχνή χρήση άρα και την επαναγορά τους ενώ ταυτόχρονα φέρνουν νέο κοινό στις κατηγορίες.

Ηγέτης στην παγκόσμια αγορά & με νέα εικόνα
Η NIVEA SUN με νέo ανανεωμένο λογότυπο και προϊόντα που καλύπτουν κάθε τύπο επιδερμίδας και κάθε ηλικία, επιβεβαιώνει γιατί παραμένει τόσα χρόνια παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία των αντηλιακών* με καινοτομίες που αλλάζουν για μία ακόμη φορά το χάρτη της αγοράς.