Στην αξία των επώνυμων προϊόντων και στην εγγύηση ποιότητας και ασφάλειας που προσφέρουν αναφέρθηκε ο κ. Νίκος Καραγεωργίου, Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ) σε συνέντευξη που παραχώρησε στο τηλεοπτικό κανάλι SBC, στην εκπομπή της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων «Δρόμοι της Ανάπτυξης», την οποία επιμελείται ο δημοσιογράφος κ. Αθ. Παπανδρόπουλος.

«Αγοράζει κανείς ανώνυμο αυτοκίνητο ή ανώνυμο κινητό τηλέφωνο; Ασφαλώς και όχι. Σε όλα τα αγαθά το όνομα, η μάρκα τους δηλαδή, είναι η ταυτότητά τους. ‘Οπως κάθε πολίτης έχει ταυτότητα, λογικό δεν είναι το ίδιο να ισχύει και για τα απειράριθμα προϊόντα που κυκλοφορούν στις αγορές;», δήλωσε ο κ. Καραγεωργίου, ενώ, παραθέτοντας συγκεκριμένα στοιχεία της Nielsen, υποστήριξε πως στη χώρα μας επικρατεί αρκετή μυθολογία στο θέμα της ακρίβειας: “Τα τελευταία χρόνια, σε βασικά αγαθά, οι τιμές των επωνύμων προϊόντων κυμαίνονται σε επίπεδα κάτω του πληθωρισμού. Συνεπώς, τα αγαθά αυτά είναι φθηνότερα και όχι ακριβότερα σε σχέση με τις παρελθούσες χρονιές”. O κ. Καραγεωργίου επεσήμανε, επίσης, ότι οι τιμοληψίες που πραγματοποιούνται από την Εθνική Στατιστική Υπηρεσία στα σούπερ μάρκετ δεν λαμβάνουν υπόψη τους πολλούς παράγοντες, όπως οι ποσοτικές προσφορές, και, ως εκ τούτου, οι συγκρίσεις τιμών μεθοδολογικά παρουσιάζουν αποκλίσεις από την πραγματικότητα.

“Οι τελικές επιλογές των καταναλωτών”, δήλωσε ο κ. Καραγεωργίου, “όπως φαίνεται και από έρευνες, αποδεικνύουν την εμπιστοσύνη που δείχνει ο καταναλωτής στις μάρκες, επιβραβεύοντας την προσπάθειά μας να προσφέρουμε τα καλύτερα δυνατά προϊόντα στην καλύτερη δυνατή τιμή, από πλευράς καινοτομίας, ποιότητας, και συνολικής ωφέλειας. Ποτέ άλλοτε στην πατρίδα μας δεν υπήρχε μεγαλύτερη δυνατότητα επιλογών για τους καταναλωτές απ’ όσο σήμερα. Ο καταναλωτής μπορεί να κάνει όποια επιλογή αυτός επιθυμεί, βασιζόμενος σε όποιο κριτήριο αυτός κρίνει, ξεκινώντας από τη συσκευασία κάθε προϊόντος και φτάνοντας ως την τιμή. Η μάρκα τού προσφέρει το πλέον σημαντικό κριτήριο για την αγορά ενός αγαθού, το περίφημο value for money, τη σχέση αξίας-τιμής”.

Τέλος, ο κ. Νίκος Καραγεωργίου τόνισε πως τα επώνυμα προϊόντα προσφέρουν όχι μόνο ασφάλεια και εγγυήσεις για ποιότητα στους καταναλωτές, αλλά, συγχρόνως η παραγωγή και διάθεσή τους αποτελεί κορυφαίο παράγοντα ανάπτυξης της οικονομίας και της απασχόλησης.