Το Ανώτατο Δικαστήριο του Ηνωμένου Βασιλείου δικαίωσε την εταιρεία Lidl στην προσφυγή της κατά του μεγαλύτερου «παίκτη» της αγγλικής αγοράς των σούπερ μάρκετ, της Tesco.

Η Lidl είχε προσφύγει στη Δικαιοσύνη, κατηγορώντας την Tesco ότι υπέκλεψε το λογότυπό της με τον κίτρινο κύκλο και το μπλε τετράγωνο φόντο και το χρησιμοποίησε ως εικαστικό της κάρτας του προγράμματος πιστότητάς της, του Tesco Clubcard, προκειμένου να «εκμεταλλευτεί αθέμιτα τη φήμη της Lidl για τις καλές τιμές της», όπως αναφέρεται στην προσφυγή της Lidl, σύμφωνα με το δίκτυο BBC. Η δικαστική διαμάχη ξεκίνησε το 2020. Εκπρόσωποι της Tesco δήλωσαν την απογοήτευσή τους για την καταδικαστική απόφαση, έναντι της οποίας η εταιρεία θα ασκήσει έφεση. Σημειώνεται ότι σήμερα είναι ενεργές περισσότερες από 21 εκατομμύρια κάρτες του προγράμματος Tesco Clubcard, ενώ 11,7 εκατομμύρια χρήστες είναι κάτοχοι της σχετικής mobile εφαρμογής. Τόσο η Tesco όσο και η Sainsbury’s έχουν πλέον αλλάξει τους τρόπους επιβράβευσης των πελατών τους, μέσω των εν λόγω προγραμμάτων τους, των Clubcard και Nectar αντίστοιχα. Δεν δίνουν απλώς πόντους, τους οποίους συγκεντρώνει ο πελάτης για να τους εξαργυρώσει αργότερα, αλλά άμεσες εκπτώσεις σε κάθε αγορά.