Η Π.Γ. Νίκας ΑΒΕΕ παρουσίασε τα προϊόντα Νίκας και Αμβροσία στη φετινή έκθεση HORECA, με σημαντικές καινοτομίες.

Η Ειρήνη Χανιαδάκη, marketing director της εταιρείας, μίλησε στο FOODReporter, ανακοινώνοντας δύο νέους κωδικούς έτοιμων γευμάτων – γιουβέτσι και μακαρόνια με σάλτσα.

Παράλληλα, η εταιρεία προχώρησε σε relaunch της σειράς Νίκας foodservice, με νέες συσκευασίες, ενώ μεγάλη ανανέωση πραγματοποιήθηκε και στις σαλάτες Αμβροσία. Η επαγγελματική σειρά προχώρησε σε rebranding, με προσθήκη νέων συνταγών.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter