Στον «αέρα» είναι από τις 25 Νοεμβρίου η καμπάνια της Νίκας για τη νέα σειρά αλλαντικών με μοσχαρίσιο κρέας. Με slogan «Ήρθαν και τα έφερε ο Νίκας» η Ashley & Holmes επικοινωνεί με τηλεοπτικό σποτ τη νέα σειρά αλλαντικών, ως μια ιδανική διατροφική επιλογή πλούσια σε πρωτεΐνες και θρεπτικά συστατικά.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία, η νέα σειρά «απογειώνει τη γεύση αλλά και τη θρέψη της ελληνικής οικογένειας». Η καμπάνια ξεκίνησε με δύο teaser, ενώ ακολούθησε το τηλεοπτικό σποτ με τίτλο «Πρωτιές».

Στο τηλεοπτικό σποτ παρουσιάζονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της νέας σειράς, με ιδιαίτερη έμφαση στην υψηλή ποιότητά τους και τη θρεπτική τους αξία, με την εικόνα και μικρών παιδιών που δείχνουν την προτίμησή τους στα αλλαντικά από μοσχαρίσιο κρέας.

Για τη νέα σειρά, η εταιρεία τονίζει πως «συνδυάζει μοναδικά την εξαιρετική γεύση, με την υψηλή διατροφική αξία του μοσχαρίσιου κρέατος. Το μοσχαρίσιο κρέας αποτελεί εξαιρετική πηγή σιδήρου, βιταμινών, πρωτεϊνών και ψευδαργύρου, γεγονός που καθιστά τη νέα σειρά αλλαντικών Νίκας Μοσχάρι ιδανική διατροφική επιλογή».

 Πίνακας 1: Αλλαντικά –  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν.-Δεκ. 10  Ιαν.-Δεκ. 11
 Υφαντής παριζάκι  2.545,5  676,8
 Νίκας μοσχάρι  –  627,4
 Creta Farm combi  637,9  287,2

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Αλλαντικά – Διαφημιστική δαπάνη  ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν.-Δεκ. 10  Ιαν.-Δεκ. 11
 Τηλεόραση  6.798,2  2.898,2
 Ραδιόφωνο  958,9  –
 Περιοδικά  588  294,7
 Εφημερίδες  849,2  55,1
 Σύνολο κατηγορίας  9.194,3  3.248

 Πηγή: Media Services SA

Η σειρά περιλαμβάνει αλλαντικά πάγκου μπούτι μοσχάρι και πάριζα, καθώς και αλλαντικά σε φέτες, μπούτι μοσχάρι, πάριζα και παριζάκι, λουκάνικα και μεικτά πακέτα με τυρί gouda.

Η νέα πρόταση της εταιρείας έρχεται ως συνέχεια της πολύχρονης παρουσίασης νέων, καινοτόμων προϊόντων. Η Νίκας, η πρώτη εταιρεία αλλαντικών στην Ελλάδα, είναι η πρώτη που λάνσαρε το παριζάκι, παρουσίασε τα αλλαντικά πάγκου σε τετράγωνη φόρμα για τοστ και λάνσαρε τα αλλαντικά γαλοπούλας.

Ιnfo
Πελάτης:
Νίκας Π.Γ. ΑΒΕΕ
Προϊόν: Νίκας Μοσχάρι
Δημιουργός: Ashley and Holmes Διαφημιστική
Μέσα προβολής: Τηλεόραση, τύπος, προωθητικά υλικά
Χρονική διάρκεια καμπάνιας: Έναρξη καμπάνιας Δεκέμβριος 2011