Με τις έννοιες συνέπεια, συνέχεια και όραµα να την χαρακτηρίζουν επί 40 χρόνια και να συµπυκνώνονται στη φράση «Βλέπεις Nikas, είναι καλό», η Nikas δηλώνει τη διαχρονική της προσήλωση στην ποιότητα και τη γεύση, στοιχεία που έχουν δηµιουργήσει δεσµούς εµπιστοσύνης µε τον έλληνα καταναλωτή.

Όλα αυτά τα χρόνια η Nikas έχει θεµελιώσει την πορεία της σε τρεις βασικές αρχές, που αποτελούν τον πυρήνα της φιλοσοφίας της και διέπουν ολόκληρο το εύρος των δραστηριοτήτων της:
• Την ικανοποίηση των πελατών της
• Την ποιότητα
• Την καινοτοµία.

Από την ίδρυσή της µέχρι και σήµερα, η Nikas έχει αναπτύξει και εισαγάγει πλήθος πρωτοποριακών προϊόντων στην ελληνική αγορά: Είναι η πρώτη εταιρεία που λάνσαρε τα προϊόντα µε βάση το κρέας γαλοπούλας στην Ελλάδα, που παρουσίασε αλλαντικά πάγκου σε τετράγωνη φόρµα και που εισήγαγε το αγαπηµένο των παιδιών παριζάκι στη µορφή που κυκλοφορεί σήµερα, αλλά και σε διαστάσεις «Γίγας».

Ερχόµενοι στα πιο πρόσφατα λανσαρίσµατα της Nikas, βλέπουµε ότι είναι η εταιρεία που δηµιούργησε τη µοναδική σειρά αλλαντικών Nikas Junior, που συνδυάζει µοσχαρίσιο και χοιρινό κρέας µε µόνο 5% λιπαρά. Τα προϊόντα της σειράς «Nikas Junior» πάριζα και παριζάκι, σε έρευνα αγοράς που πραγµατοποιήθηκε από την TNS-ICAP, αναδείχθηκαν «Προϊόν της Χρονιάς 2010» στην κατηγορία Τρόφιµα. Η υγιεινή διατροφή αποτελεί βασικό στρατηγικό άξονα σύµφωνα µε τον οποίο πορεύεται η εταιρεία NIKAS, και απευθύνεται σε όλους όσους αναζητούν εξαιρετική γεύση και ισορροπηµένη διατροφή.

Με την παρουσίαση των Nikas Viveur, η εταιρεία εισήγαγε την πρώτη και µοναδική µέχρι σήµερα σειρά αλλαντικών µε 30% λιγότερο αλάτι, σε σχέση µε τα κλασικά αλλαντικά. Γνωστή για την απαράµιλλη νοστιµιά που χαρακτηρίζει όλα τα προϊόντα της, η NIKAS διαθέτει επίσης τη σειρά αλλαντικών Black Line, που πραγµατικά ενθουσιάζουν ακόµα και τους πιο απαιτητικούς ουρανίσκους, προσφέροντας µια αίσθηση πολυτέλειας σε όλες τις καθηµερινές µας στιγµές.

Τα τρία αυτά µυστικά επιτυχίας συµπυκνώνονται µε τον καλύτερο τρόπο στο σύνθηµα «Βλέπεις Nikas, είναι καλό», που αποτελεί το DNA της µάρκας και της εταιρείας.

Η εταιρεία Π.Γ. ΝΙΚΑΣ εύχεται στο περιοδικό σελφ σέρβις να συνεχίσει την αξιόλογη αυτή παρουσία στον χώρο των Τροφίµων και Ποτών παρέχοντας πληροφόρηση και ενηµέρωση στους επαγγελµατίες του χώρου και για τα επόµενα 400 τεύχη.

Ηµεροµηνίες σταθµός
1971:
Ίδρυση της Π.Γ. ΝΙΚΑΣ ΑΒΕΕ.
1991: Η εταιρεία εισάγεται στο ΧΑΑ.
2003: Ο Π. Νίκας, ιδρυτής της εταιρείας, µεταβιβάζει το 49,92% των µετοχών της εταιρείας στην GCI FOOD ENTERPRISES LTD.
2004: Η Π.Γ. ΝΙΚΑΣ ΑΒΕΕ αναδιοργανώνει ριζικά την οργανωτική της δοµή στην Ελλάδα.
2005: Η εταιρεία περνάει σε µια νέα εποχή, εξελίσσοντας το προφίλ της παραδοσιακής επιχείρησης σε δυναµική εταιρική παρουσία µε επαγγελµατική διοίκηση.
2006: Η ΝΙΚΑΣ λαµβάνει µια σειρά πιστοποιήσεων ISO για τα εργοστάσιά της στην Ελλάδα και υιοθετεί τη χρήση φυσικού αερίου για τη λειτουργία του εργοστασίου στον Άγιο Στέφανο Αττικής.
2007: Η ΝΙΚΑΣ υλοποιεί σηµαντικές επενδύσεις για την ανάπτυξη των µονάδων, την αναβάθµιση της παραγωγής και τον εξορθολογισµό του κόστους. Ολοκληρώνεται η επέκταση του εργοστασίου στη Βουλγαρία, επένδυση που δίνει νέα δυναµική για επέκταση στη ΝΑ Ευρώπη.
2008: Λανσάρει τη νέα σειρά ΝΙΚΑΣ Junior, µε δύο είδη κρέατος µοσχάρι και χοιρινό και µόνο 5% λιπαρά. Επαναλανσάρει τη σειρά ΝΙΚΑΣ Viveur, µε 30% λιγότερο αλάτι και 0-3% λιπαρά.