Τα βιολογικά προϊόντα κερδίζουν όλο και περισσότερο την προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών, καθώς οι οκτώ στους δέκα δηλώνουν ότι έχουν καταναλώσει έστω και ένα βιολογικό προϊόν τον τελευταίο μήνα, σύμφωνα με πρόσφατη σχετική έρευνα της Nielsen σε δείγμα 1.200 ατόμων άνω των 18 ετών.

Κατά την έρευνα οι βασικοί λόγοι επιλογής των βιολογικών προϊόντων (45% των απαντήσεων) σχετίζονται με τη βούληση για υγιεινή διατροφή και καλή υγεία. Οι προϊοντικές κατηγορίες που κατέχουν κυρίαρχη θέση στις σχετικές επιλογές των καταναλωτών είναι των αυγών, των φρέσκων οπωροκηπευτικών και του γάλατος, ενώ δυναμική παρουσιάζουν οι κατηγορίες των δημητριακών, των χυμών, του γιαουρτιού και των οσπρίων.

Κατά τους αναλυτές ανάλογες προοπτικές έχουν στο μέλλον οι κατηγορίες του ψωμιού, της φρυγανιάς και των κράκερς. Η οργανωμένη λιανική διατηρεί δεσπόζουσα θέση (72%) στην αναζήτηση και αγορά βιολογικών προϊόντων, ιδιαίτερα στην κατηγορία των δημητριακών, αν και αρκετά σημαντική θέση κατέχουν και τα εξειδικευμένα καταστήματα (44%).

Επίσης, σύμφωνα με την έρευνα, οι έξι στους δέκα Έλληνες ακολουθούν κάποια συγκεκριμένη δίαιτα, μέγεθος αυξημένο κατά 10% ως προς τα ευρήματα αντίστοιχης έρευνας του 2016. Σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2016 παρατηρείται επίσης στο ποσοστό των Ελλήνων (39%), που δηλώνουν ότι είτε οι ίδιοι είτε άλλο μέλος του νοικοκυριού τους εμφανίζει ευαισθησία, αλλεργία ή δυσανεξία σε ένα ή περισσότερα συστατικά τροφίμων, όπως η λακτόζη και η γλουτένη, για τις οποίες οι αναφορές είναι συχνότερες.