Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 11ου συνεδρίου Shopper Trends της Nielsen στις 11 Μαΐου, το οποίο παρακολούθησαν 100 και πλέον στελέχη των σούπερ μάρκετ και της βιομηχανίας FMCG, εκπροσωπώντας περίπου 40 εταιρείες του κλάδου.

Στο συνέδριο, όπου παρουσιάστηκαν οι τάσεις της αγοράς, όπως αποτυπώθηκαν στις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων και στα στοιχεία πωλήσεων των λιανέμπορων το 2016, τονίστηκε ότι ο τζίρος πέρυσι κυμάνθηκε στα επίπεδα του 2005, ότι οι δέκα μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ απέσπασαν το 75% των πωλήσεων κι ότι η κατανάλωση των προϊόντων PL σταθεροποιήθηκε στο 25,8%, κοντά πλέον στον ευρωπαϊκό μέσο όρο.

Επίσης, σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα της εταιρείας για τις καταναλωτικές τάσεις, ενδιαφέρον παρουσιάζει η στροφή των Ελλήνων σε εναλλακτικά κανάλια πώλησης, εκτός των σούπερ μάρκετ, για τις αγορές ελαιολάδου και γάλατος, ενώ η έρευνα Premiumization επιβεβαίωσε ότι για τον καταναλωτή η πολυτέλεια δεν είναι μόνο θέμα τιμής, αλλά κυρίως ζήτημα υψηλής ποιότητας πρώτων υλών και προέλευσης.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης της έρευνας για το e-commerce, που πραγματοποιήθηκε πρώτη φορά στην Ελλάδα, επισημάνθηκε ότι η online εμπειρία πρέπει να παρέχεται και στο φυσικό κατάστημα, καθώς 4 στους 10 καταναλωτές είναι «έτοιμοι» να τη δοκιμάσουν.