Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι εργασίες του 12ου συνεδρίου Shopper Trends της Nielsen στις 15 Μαΐου στο συνεδριακό κέντρο Marousi Plaza, όπου παρουσιάστηκαν οι τάσεις του λιανεμπορίου κι η αποτύπωσή τους το 2017 στις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων και στην εικόνα της οργανωμένης λιανικής.
Μεταξύ άλλων, επισημάνθηκαν ότι ο κλαδικός τζίρος πέρυσι σχεδόν έφτασε στα επίπεδα του 2005 κι ότι οι δέκα μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ ελέγχουν το 79% της αγοράς, ότι το μερίδιο των PL έχει επιστρέψει κοντά στα επίπεδα του 2011 (15,2%), λόγω της πολύ υψηλής προωθητικής έντασης στα επώνυμα προϊόντα (51,7%) κ.ά.