Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen κατά το τρίτο τρίμηνο του 2018 ανήλθε κατά 1 μονάδα, οπότε διαμορφώθηκε στις 68 μονάδες, αν και παρέμεινε σημαντικά χαμηλότερος από τον ευρωπαϊκό δείκτη (87 μονάδες).

Η έρευνα έδειξε ότι οι Έλληνες σε ποσοστό 72% ήταν πεισμένοι ότι η χώρα εξακολουθεί να βρίσκεται σε οικονομική ύφεση, ενώ κατά το ίδιο ποσοστό αμφέβαλαν ότι θα καταφέρει να βγει από την κρίση το επόμενο 12μηνο. Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών η Ελλάδα εξακολούθησε να καταλαμβάνει την πρώτη θέση ως προς την εργασιακή ανασφάλεια.

Οι 3 στους 10 Έλληνες δήλωσαν ανήσυχοι για την εργασία τους (32%), για την κατάσταση της οικονομίας (28%), για την προσωπική τους υγεία (26%) και για τις οφειλές των νοικοκυριών τους (23%). Οι 7 στους 10 δήλωσαν ότι προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόπτουν τα έξοδα των νοικοκυριών τους. Οι τρεις κύριες σχετικές ενέργειές τους, σύμφωνα με την έρευνα, είναι η επιλογή φθηνότερων προϊόντων καθημερινής κατανάλωσης (71%) και η περικοπή των δαπανών για διασκέδαση εκτός σπιτιού (62%) και για ρουχισμό (56%).