Στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας της Nielsen και της Convert Group, που ξεκίνησε πριν περίπου ένα χρόνο, δημιουργείται για δεύτερη χρονιά μια ετήσια έκθεση, η οποία περιλαμβάνει τα δεδομένα των επιδόσεων το 2019 τόσο των φυσικών όσο και των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ, παρουσιάζοντας μια συνολική εικόνα του κλάδου στην Ελλάδα, καθώς και συγκρίσεις της απόδοσης των διαφόρων κατηγοριών, εταιρειών και προϊόντων στα δύο εν λόγω κανάλια.

Η έκθεση διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες και τις κατηγορίες κάθε εταιρείας FMCG που την παραγγέλλει.