Ο δείκτης στην Ελλάδα κατά το τρίτο τρίμηνο του 2015 παρέμεινε σταθερός στις 53 μονάδες, σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του έτους, αλλά μειωμένος κατά 3 μονάδες έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου, σύμφωνα με την έρευνα Consumer Confidence της Nielsen.

Ο παγκόσμιος δείκτης αισιοδοξίας των καταναλωτών σημείωσε άνοδο 3 μονάδων, φτάνοντας στις 99 μονάδες, στα υψηλότερα επίπεδα της τελευταίας δεκαετίας. Μικρή πτώση του δείκτη σημειώθηκε στις Ασιατικές χώρες του Ειρηνικού και την Ωκεανία (106 έναντι 107) και στην Ν. Αμερική (81 έναντι 83). Σταθερός παρέμεινε στην Αφρική και τη Μ. Ανατολή (94), ενώ βελτιώθηκε στην Ευρώπη (81 έναντι 79) και τη Β. Αμερική (117 έναντι 101). Στην Ευρώπη διαπιστώθηκε βελτίωση στις περισσότερες χώρες. Σημαντική είναι η αύξηση όσων πιστεύουν στην Ελλάδα ότι η χώρα θα συνεχίσει να βρίσκεται σε οικονομική ύφεση και την επόμενη χρονιά, φτάνοντας το 79%, αυξημένο κατά 15 μονάδες σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και κατά 25 μονάδες σε σχέση με την έναρξη του έτους.

Οι 8 στους 10 ανησυχούν και για την προσωπική οικονομική τους κατάσταση και προσπαθούν σταθερά να περικόπτουν έξοδα των νοικοκυριών τους, συνήθως αγοράζοντας φθηνότερα τρόφιμα, μειώνοντας τις δαπάνες διασκέδασης και αγοράς ρούχων κι έτοιμων γευμάτων στο σπίτι. Στη Ελλάδα, σε σχέση με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, είναι σχεδόν διπλάσιο το ποσοστό των πολιτών που ανησυχούν για την εργασία τους (40% έναντι 20%), την οικονομία (39% έναντι 22%) και τα χρέη/οφειλές τους (25% έναντι 11%), ενώ η ανησυχία των Ελλήνων για την πολιτική σταθερότητα (12%) και τη μετανάστευση (10%) σημείωσαν αύξηση κατά 5 και 6 μονάδες αντίστοιχα.