Η προσωπική περιποίηση και η «ρουτίνα» της ομορφιάς επηρεάστηκαν σημαντικά στη διάρκεια του lockdown στην Ελλάδα, σύμφωνα με συνδρομητική έρευνα της Nielsen σε δείγμα 800 γυναικών άνω των 18 ετών. Όπως έδειξε η έρευνα, οι Ελληνίδες βρήκαν την ευκαιρία να «ξεκουράσουν» την επιδερμίδα τους και τα μαλλιά τους, κάνοντας τα απολύτως βασικά.

Κατά το 74% δήλωσαν ότι υιοθέτησαν πιο απλή «ρουτίνα» περιποίησης και ομορφιάς απ’ ό,τι στο παρελθόν, ενώ κατά το 79% είπαν ότι μείωσαν τα έξοδά τους για αγορά ειδών προσωπικής περιποίησης και ομορφιάς. Στη διάρκεια της καραντίνας η πιστότητά τους στις μάρκες χαλάρωσε, καθώς οι Ελληνίδες ήρθαν σε επαφή, δοκίμασαν και επέλεξαν διαφορετικές μάρκες από αυτές που συνήθιζαν.

Ειδικότερα, σε ποσοστό 36% δήλωσαν ότι την εν λόγω περίοδο δοκίμασαν διαφορετική μάρκα προϊόντος περιποίησης προσώπου. Οι περιορισμοί των συνθηκών διαβίωσης διαφοροποίησαν, επίσης, τη δυναμική των καναλιών αγοράς, καθώς σημαντικό ποσοστό γυναικών για πρώτη φορά χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο για τις αγορές προϊόντων προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς.

Ακόμα, για τη μετά-lockdown εποχή οι Ελληνίδες δήλωσαν επιφυλακτικές αναφορικά με τις επιλογές των προορισμών ομορφιάς, λέγοντας πως θα επισκέπτονται λιγότερο συχνά προορισμούς, όπως πολυκαταστήματα, nail bars και ινστιτούτα ομορφιάς.