Σύμφωνα με επίκαιρη έρευνα της Nielsen, το 49% των Ελλήνων δήλωσαν ότι θα επισκέπτονται λιγότερο συχνά τα φυσικά σούπερ μάρκετ προς αποφυγή του συνωστισμού, πράγμα που επηρεάζει τις αποφάσεις τους ως προς τον τύπο του καταστήματος που επιλέγουν για τις αγορές τους.

Στο πλαίσιο αυτό, οι πωλήσεις των καταστημάτων άνω των 2.500τμ αναπτύχθηκαν ταχύτερα κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους (20,1%), έναντι των επιφάνειας χώρου πωλήσεων 1.000-2.500τμ (12,1%). Επίσης, κατά το 46% οι Έλληνες καταναλωτές δήλωσαν ότι θα μαγειρεύουν περισσότερο στο σπίτι, πράγμα που το επιβεβαιώνει η εντυπωσιακή ανάπτυξη πωλήσεων την περίοδο της πανδημίας προϊόντων όπως το αλεύρι (141,3%), το αλάτι (55,8%), η κρέμα γάλακτος (33,0%), τα αυγά (36,9%), η μαργαρίνη (22,5%), οι ξηροί καρποί (29,9%), η σοκολάτα (14,5%) και τα μπισκότα (10,8%).

Στον αντίποδα, σημαντική επιβράδυνση πωλήσεων παρουσίασαν ορισμένες από τις σημαντικότερες κατηγορίες αλκοολούχων ποτών, όπως η βότκα (-2,2%) και η μπίρα (-11,1%), με την εξαίρεση του ούζου και του τσίπουρου, που αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 23,2%. Κατά το 88% δήλωσαν ακόμα ότι λόγω του Covid-19 πλένουν πολύ πιο συχνά τα χέρια τους και κατά 67% ότι καθαρίζουν τακτικότερα το χώρο τους, γεγονός που επιβεβαιώνει ο υπερδιπλασιασμός των πωλήσεων σαπουνιών (208,4%), των χλωρινών (155,8%) και των καθαριστικών σπιτιού (123,3%).