Με μεγάλη συμμετοχή στελεχών από εταιρείες του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση της εταιρείας Nielsen με θέμα τις ευρύτερες τάσεις στην Ευρώπη σχετικά με τους καταναλωτές, τα προϊόντα και το λιανεμπόριο και πιο ειδικά τις εκπτωτικές αλυσίδες. Οι κύριοι ομιλητές ήταν ο Jonathan Banks, retail insights director Nielsen Ευρώπης, και ο Κώστας Παπαδάκης, RMS manager Nielsen Ελλάδος.

‘Oπως ανέφερε ο κ. Banks, μέχρι πριν από λίγα χρόνια οι βασικές τάσεις στην Ευρώπη συνοψίζονταν στην υγεία και την υγιεινή διατροφή, στην ευχαρίστηση από αυτά που καταναλώνουμε, και στην ευκολία που μας προσφέρουν τα διάφορα αγαθά. Μια επιπλέον παράμετρος έχει προστεθεί τα τελευταία χρόνια και αφορά στο ονομαζόμενο fair trade.

Ο κ. Παπαδάκης παρουσίασε λεπτομέρειες σχετικά με την απόδοση των εκπτωτικών αλυσίδων, όσον αφορά στον αριθμό καταστημάτων, τα μερίδια αγοράς, τις τιμολογιακές πολιτικές και τις στρατηγικές κωδικολογίου, συγκρίνοντας την πορεία τους και την αλληλεπίδρασή τους από χώρα σε χώρα.