Η Nielsen παρουσίασε στις 12 και 13 Φεβρουαρίου στο ελληνικό επιχειρηματικό κοινό για πρώτη φορά στην Ευρώπη το νέο διαδραστικό workshop «e-Commerce Category Management», προσφέροντας σε βάθος ανάλυση των ηλεκτρονικών αγορών και των σχετικών τους τάσεων.

Στη διάρκεια του διημέρου αναπτύχθηκε η μεθοδολογία του Category Management με ενσωματωμένη στο υφιστάμενο μοντέλο τη διάσταση των ηλεκτρονικών πωλήσεων. Το workshop έδωσε τη ευκαιρία στους παριστάμενους, στελέχη της λιανικής των FMCG και ευρύτερα του λιανεμπορίου, να κατανοήσουν καλύτερα το «ηλεκτρονικό αγοραστικό ταξίδι», τις ανάγκες και τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, προκειμένου να επαναπροσδιοριστούν στρατηγικά ως προς τη διαχείριση προϊοντικών κατηγοριών, που αυξάνουν την αποδοτικότητα και την κερδοφορία.