Οι μαζικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν από τα σούπερ μάρκετ την πρώτη εβδομάδα του φθινοπωρινού lockdown (τελείωσε στις 15 Νοεμβρίου), ώθησε σε ανάπτυξη κατά 17,1% τις πωλήσεις τους σε σύγκριση με την αντίστοιχη εβδομάδα του 2019, σύμφωνα με τη Nielsen. Ειδικότερα, διψήφια ποσοστά ανάπτυξης καταγράφηκαν στις περισσότερες κατηγορίες προϊόντων –φρέσκα χύμα και τυποποιημένα τρόφιμα και ροφήματα, καλλυντικά, προϊόντα καθαρισμού/φροντίδας σπιτιού–, με εξαίρεση τις κατηγορίες bazaar, των οποίων οι πωλήσεις κινήθηκαν πτωτικά κατά 0,9%, λόγω της απαγόρευσης διάθεσης των περισσότερων εξ αυτών. Οι κατηγορίες που αναπτύχθηκαν με τους υψηλότερους ρυθμούς ήταν οι καφέδες φίλτρου (56,4%), το βούτυρο, τα άλευρα και αρκετές κατηγορίες αλκοολούχων ποτών. Στον τομέα της προσωπικής υγιεινής, τα αντισηπτικά μαντηλάκια (ανάπτυξη 93,0%), τα προϊόντα περιποίησης σώματος και τα αποτριχωτικά έκαναν τη διαφορά, ενώ στον τομέα των καθαριστικών σπιτιού, τα μαντηλάκια καθαρισμού επιφανειών (97,8%), τα ελαστικά γάντια καθαρισμού και οι μπαταρίες είχαν το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης τζίρου.