Ένα πρωτοποριακό για τα ελληνικά δεδομένα αναψυκτικό ετοιμάζεται να λανσάρει η νεοφυής εταιρεία Neurozen. Πρόκειται για ένα «νοοτροπικό ποτό», με την επωνυμία Neurozen. Τι είναι όμως ένα «νοοτροπικό ποτό»;

Την απάντηση μας τη δίνει ο Μάξιμος Μανίκας, εκ των δημιουργών του εγχειρήματος: «Τα νοοτροπικά είναι ουσίες που στοχεύουν στη βελτίωση της νοητικής λειτουργίας, όπως η συγκέντρωση, η μνήμη, η διαύγεια και η δημιουργικότητα. Χρησιμοποιούνται ήδη ευρέως σε διάφορες μορφές, όπως συμπληρώματα διατροφής ή ποτά, και συχνά περιλαμβάνουν συστατικά όπως αμινοξέα, βιταμίνες, εκχυλίσματα φυτών και άλλες βιοενεργές ουσίες με επιστημονικά τεκμηριωμένα οφέλη. Αυτές οι ουσίες συνεργάζονται για να υποστηρίξουν τη λειτουργία του εγκεφάλου με φυσικό τρόπο, χωρίς να προκαλούν ταχυκαρδία ή απότομη πτώση ενέργειας, όπως συμβαίνει συχνά με τα ενεργειακά ποτά».

Ήδη σε χώρες του εξωτερικού τα νοοτροπικά ποτά αποτελούν μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη κατηγορία, «πατώντας» πάνω στην ανάγκη των καταναλωτών αφενός για ποτά χωρίς αλκοόλ, και αφετέρου για προϊόντα με ισχυρισμούς υγείας, αν και ακόμα το καταναλωτικό κοινό δε φαίνεται να είναι σε μεγάλο βαθμό εξοικειωμένο μαζί τους.

«Εκπαιδεύοντας» το κοινό σε μία νέα κατηγορία
Όπως εξηγεί ο Μάξιμος Μανίκας στο FOODReporter, στην ελληνική αγορά υπάρχουν περιορισμένες επιλογές στον τομέα των νοοτροπικών ποτών. «Αν και έχει παρουσιαστεί στο παρελθόν ένα προϊόν αυτής της κατηγορίας, δεν κατάφερε να εδραιωθεί λόγω έλλειψης κατάλληλης στρατηγικής τοποθέτησης και αναγνώρισης της κατηγορίας από το κοινό. Αυτό δείχνει ότι η αγορά είναι ακόμη σε πρώιμο στάδιο, κάτι που θεωρούμε ευκαιρία για την Neurozen να εισαγάγει ένα καινοτόμο προϊόν, χτίζοντας παράλληλα την εκπαίδευση του κοινού σχετικά με τα οφέλη των νοοτροπικών», επισημαίνει.

Η ιδέα για τη Neurozen, όπως αναφέρει, «προέκυψε μέσα από την καθημερινότητά μας ως φοιτητές, όπου διαπιστώσαμε την ανάγκη για ένα προϊόν που θα βοηθά τους ανθρώπους να ανταπεξέρχονται στις διανοητικές απαιτήσεις της σύγχρονης ζωής, χωρίς να βασίζονται σε παραδοσιακά ενεργειακά ποτά. Αναζητώντας κάτι που να προσφέρει πραγματικά λειτουργικά οφέλη, αρχίσαμε να αναπτύσσουμε ένα ποτό που συνδυάζει την επιστήμη των νοοτροπικών με μια εξαιρετική γευστική εμπειρία».

Η Neurozen, καταλήγει, στοχεύει να καλύψει αυτό το κενό στην αγορά, προσφέροντας κάτι που ξεχωρίζει τόσο για την ποιότητά του όσο και για την αποτελεσματικότητά του. «Το προϊόν μας προσφέρει μια νέα πρόταση στον χώρο των νοοτροπικών αναψυκτικών, συνδυάζοντας ποιότητα και καινοτομία, για να καλύψει τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή», δηλώνει.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter