Κατά 9,2% αυξήθηκαν οι συνολικές πωλήσεις της Nestlé για το ενιάμηνο του 2022 σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωσή της εταιρείας στις 19 Οκτωβρίου 2022.

Αναλυτικότερα, το σύνολο
των πωλήσεων της Nestlé άγγιξε τα 69,1 δισ. CHF, σημειώνοντας μία σημαντική αύξηση κατά 9,2% συγκριτικά με τα 63,3 δισ. CHF που είχε αναφέρει για το αντίστοιχο εννιάμηνο του 2021.

Η Ευρώπη σημείωσε 7,1% οργανική ανάπτυξη για το ενιάμηνο 2022
Όσον αφορά στη συνολική οργανική ανάπτυξη της Nestlé, εκείνη άγγιξε το 8,5%, φτάνοντας στο 9,3% το τρίτο τρίμηνο 2022. Αναφορικά με την Ευρώπη, η οργανική ανάπτυξη άγγιξε το ποσοστό των 7.1%. Η τιμολόγηση αυξήθηκε κατά 7,5%, αντανακλώντας τον σημαντικό πληθωρισμό κόστους. Η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη RIG ήταν ανθεκτική στο 1% ύστερα από μία υψηλή βάση σύγκρισης το 2021 και συνεχείς περιορισμούς στην αλυσίδα εφοδιασμού, με περιορισμένη ελαστικότητα ζήτησης.

Οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν κατά 8,4%
Συγκεκριμένα, το Purina PetCare ήταν ο μεγαλύτερος συντελεστής στην οργανική ανάπτυξη, με συνεχή δυναμική για τις premium μάρκες Purina Pro Plan, Purina ONE και Fancy Feast, καθώς και για κτηνιατρικά προϊόντα. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις στον καφέ αυξήθηκαν με υψηλό μονοψήφιο ρυθμό, με θετικές εξελίξεις στις πωλήσεις των Nescafé, Starbucks και Nespresso. Η κατηγορία της ζαχαροπλαστικής της Nestlé ανέφερε διψήφια ανάπτυξη, αντικατοπτρίζοντας ιδιαίτερη ισχύ για την KitKat και τα εποχιακά προϊόντα. Αναφορικά με την κατηγορία νερών, εκείνη σημείωσε διψήφια ανάπτυξη, παρά τους περιορισμούς της εφοδιαστικής αλυσίδας, με επικεφαλής τις premium μάρκες S. Pellegrino, Acqua Panna και Perrier.

Τα γαλακτοκομικά ανέφεραν μεσαία μονοψήφια ανάπτυξη, με συνεχή δυναμική για τις κρέμες καφέ και ανάκαμψη για τα προϊόντα αρτοποιίας.

Ανά κανάλι, η οργανική ανάπτυξη στις λιανικές πωλήσεις παρέμεινε ισχυρή στο 7,3%. Στο λιανικό εμπόριο, οι πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν κατά 8,4%, έχοντας ως βάση την ανάπτυξη κατά 17,2% τους πρώτους εννέα μήνες του 2021.

Οι πωλήσεις συναλλάγματος μειώθηκαν κατά 0,6%
Οι καθαρές εξαγορές είχαν θετική επίδραση, επιδεικνύοντας μία αύξηση πωλήσεων κατά 1,2%, οι οποίες είχαν σχέση σε μεγάλο βαθμό με τις εξαγορές των βασικών εμπορικών σημάτων της The Bountiful Company και της Orgain. Από την άλλη, η επίδραση από το συνάλλαγμα στις πωλήσεις ήταν αρνητική κατά 0,6%.

Η εταιρεία αναμένει αύξηση οργανικών πωλήσεων περίπου κατά 8%
Σχετικά με τις προοπτικές ολόκληρου του 2022, η Nestlé αναμένει αύξηση των οργανικών της πωλήσεων περίπου 8%. Αντίστοιχα, το υποκείμενο περιθώριο λειτουργικού κέρδους συναλλαγών προβλέπεται να αυξηθεί περίπου κατά 17%.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter