Η Nestlé International Travel Retail πρόκειται να λανσάρει τη “Breaks for Good” KitKat, µε στόχο να συνδέσει τους ταξιδιώτες καταναλωτές µε τους αγρότες του νέου Προγράµµατος Επιτάχυνσης Εισοδήµατος της Nestlé µέσου του travel retail της Ευρώπης, σύµφωνα µε πηγές του DFNI Magazine. Ταυτόχρονα, θα ευαισθητοποιήσει το καταναλωτικό κοινό µε τη βιωσιµότητα του κακάο που χρησιµοποιείται στην KitKat.
Σηµειώνεται ότι θα είναι η πρώτη KitKat που παρασκευάζεται µε κακάο από φασόλια που καλλιεργούνται από οικογένειες αγροτών που συµµετέχουν στο πρόγραµµα. Το περιτύλιγµα KitKat θα περιλαµβάνει σφραγίδα κακάο µε αειφόρο προέλευση και έναν κωδικό QR που θα κατευθύνει τους καταναλωτές σε περαιτέρω λεπτοµέρειες σχετικά µε το πρόγραµµα και τον αντίκτυπό του στη ζωή των κοινοτήτων καλλιέργειας κακάο.
Η σοκολάτα που παρασκευάζεται µε κακάο βιώσιµης προέλευσης, θα χρησιµοποιηθεί στην πλειονότητα των προϊόντων KitKat που διατίθενται στο ευρωπαϊκό travel retail. Τα νέα προϊόντα αναµένεται να κυκλοφορήσουν τους επόµενους µήνες, µε την κυκλοφορία τους να υποστηρίζεται από µια εκτενή καµπάνια Breaks for Good.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter