Αξιοποιώντας την αυξανόμενη τάση για κατανάλωση κρύου καφέ, η Nestlé ανακοίνωσε ότι λανσάρει το νέο της premium συμπυκνωμένο καφέ Nescafé Espresso Concentrate.

Σύμφωνα με στοιχεία που επικαλείται στην ανακοίνωσή της, το 2023, το 32% του καφέ που καταναλωνόταν εκτός σπιτιού ήταν κρύος, αποδεικνύοντας ότι αυτό το τμήμα είναι ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα στη βιομηχανία καφέ, με αύξηση κατανάλωσης 15% τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Ειδικότερα, το νέο προϊόν Nescafé προορίζεται για οικιακή κατανάλωση, χωρίς να απαιτείται ειδικός εξοπλισμός ή δεξιότητες barista, και είναι σχεδιασμένο να προσεγγίζει την εμπειρία ενός κρύου καφέ που καταναλώνεται εκτός σπιτιού. Το Nescafé Espresso Concentrate διατίθεται αυτήν τη στιγμή σε δύο γεύσεις: Sweet Vanilla και Espresso Black.

Το Nescafé Espresso Concentrate κυκλοφορεί αυτόν τον μήνα σε επιλεγμένους λιανοπωλητές στην Αυστραλία, σε μορφή μπουκαλιού και σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνα. Σύμφωνα με τη Nestlé, πρόκειται να επεκταθεί στις αγορές παγκοσμίως σε βάθος χρόνου.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter