Στην τρέχουσα συγκυρία, η Nestlé επενδύει στη διεύρυνση του portfolio των προϊόντων της. Το λανσάρισμα πολλών νέων προϊόντων διατροφής που βασίζονται σε φυτικές πρώτες ύλες αποτελεί την στροφή της εταιρείας που θα της προσδώσει μεγαλύτερη προοπτική. «Τα φυτικά προϊόντα που βγάζουμε δεν αφορούν τους τζίρους και τους ισολογισμούς του σήμερα, αλλά είναι επένδυση για το μέλλον. Πρέπει να αρχίσουμε να εκπαιδεύουμε τους καταναλωτές και ταυτόχρονα να εξελίσσουμε τα προϊόντα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Nestlé Ελλάδος, Νίκος Εμμανουηλίδης.

«Δεν έχουμε δει ελλείψεις σε προϊόντα» – «Αναμένουμε εκλογίκευση των ανατιμήσεων»
Το σημαντικό είναι ότι η Nestlé ακόμη δεν έχει δει ελλείψεις σε προϊόντα. «Για τη Nestlé, είναι σημαντικό η διάθεση πρώτων υλών να έρχεται από συγκεκριμένους προμηθευτές, τους οποίους εμπιστευόμαστε από πλευράς ποιότητας. Οπότε, το θέμα ελλείψεων μπορεί να προέλθει στη δική μας περίπτωση από την επιμονή που έχουμε σε θέμα ποιότητας», συμπλήρωσε. Ο κ. Εμμανουηλίδης αναμένει από την κυβέρνηση να «εκλογικεύσει τις ανατιμήσεις των προϊόντων» μέσα από το ισχύον πλάνο του πλαφόν στο περιθώριο κέρδους των βιομηχάνων που ισχύει από τον Σεπτέμβριο του 2021. «Δεν έχω απευθείας επικοινωνία με τον υπουργό, μιλάμε πάντα μέσα από τον ΣΕΒΤ (σ.σ. Σύνδεσμο Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων), στον οποίο είμαστε πολύ ενεργοί», πρόσθεσε.

Οι «πράσινοι» στόχοι της Nestlé, αναφορικά με τη βιωσιμότητα
Η Nestlé έχει θέσει ως στόχο το 100% των συσκευασιών των προϊόντων της να είναι κατά 100% ανακυκλώσιμες ή επαναχρησιμοποιήσιμες μέχρι το 2025.

Η μείωση σε λειτουργικά κόστη, την οποία έχει θέσει στόχο η Nestlé στο πλαίσιο της συγκράτησης της αύξησης των τιμών, μπορεί να επιτευχθεί μέσα από μικρές αλλά κρίσιμες και στοχευμένες αποφάσεις, με άξονα τη βιωσιμότητα: Η αντικατάσταση της μη ανακυκλώσιμης συσκευασίας στον ελληνικό καφέ Λουμίδη, που είχε ως βάση το αλουμίνιο, με 100% θα προσφέρει αυτομάτως 45 εκατ. ευρώ μείωσης κόστους. Άλλα 35 εκατ. ευρώ κόστους θα εξοικονομηθούν από την αφαίρεση της πλαστικής μεμβράνης από την παλετοποίηση των χαρτοκιβωτίων του Λουμίδη ανά τετράδες.
Από το σχέδιο Nescafé 2030, η Nestlé δεσμεύεται να χρησιμοποιεί υπεύθυνης προέλευσης πρώτες ύλες κατά 100% μέχρι το 2025 και να παραλαμβάνει το 70% του καφέ μέσα από μεθόδους αναγεννητικής γεωργίας μέχρι το 2030. Η Nestlé Ελλάδος συμμετέχει στις δράσεις προς τις επτά χώρες που παράγουν τον καφέ.

«Θα επενδυθούν χρήματα και από την ελληνική αγορά για να υποστηριχθεί αυτό το πλάνο», δήλωσε ο διευθυντής του εργοστασίου καφέ της Nestlé στα Οινόφυτα Βοιωτίας, Σοφοκλής Αρβανιτίδης. Ο κ. Εμμανουλίδης παραδέχτηκε ότι η πανδημία του κορoνοϊού επέφερε αλλαγές ως προς τον τόπο κατανάλωσης των προϊόντων της Nestlé: «Στην αρχή της πανδημίας, η κατανάλωση στράφηκε κατά κύριο λόγο στα σούπερ μάρκετ, μετά την πανδημία, με το που άνοιξε η αγορά, η κατανάλωση πήγε στην εστίαση».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter