«Φέτος η Nestlé κλείνει 125 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, ένα πολύ σημαντικό ορόσημο για εμάς. Μια μακρόχρονη πορεία κατά τη διάρκεια της οποίας εξελίσσεται, καινοτομεί και διευρύνει το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο με προϊόντα που ενισχύουν την ποιότητα της ζωής σε όλα της τα στάδια. Αυτός εξάλλου είναι και σκοπός της εταιρείας μας» ανέφερε σε συνέντευξη τύπου η Ελένη Στεφανίδου, Corporate affairs & ESG engagement manager της Nestlé Ελλάς, χθες, 17 Σεπτεμβρίου. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η Nestlé Ελλάς προχώρησε σε μια σημαντική προσθήκη στο προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο, εισάγοντας την κατηγορία των συμπληρωμάτων διατροφής, βιταμινών και μετάλλων, μέσω του στρατηγικού πυλώνα της Nestlé Health Science. Με τη σειρά του, ο Νίκος Εμμανουηλίδης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nestlé Ελλάς, ανέφερε: «Είμαστε από την αρχή αφοσιωμένοι στη διατροφή και την αξία της και συνεχίζουμε σε αυτή τη βάση, καθώς έχουμε 5.000 ερευνητές σε όλον τον κόσμο. Αυτοί οι ερευνητές μάς δείχνουν τις κατευθύνσεις για το πώς θα συνεχίσουμε στο μέλλον».
Οι 3 πυλώνες της Nestlé Health Science
Η Ηρώ Κουμάκη, Business Executive Officer της Nestlé Health Science για την Ελλάδα και την Κύπρο, ανέφερε τους 3 πυλώνες στους οποίους δραστηριοποιείται η Nestlé Health Science: «Το πρώτο κομμάτι αφορά στο “consumer care” το οποίο έχει να κάνει με τις καθημερινές μας ανάγκες και με την φροντίδα του εαυτού μας (βιταμίνες, συμπληρώματα διατροφής). Ο δεύτερος πυλώνας είναι η κλινική διατροφή στον οποίο συμπεριλαμβάνουμε εξειδικευμένες λύσεις για συγκεκριμένες καταστάσεις υγείας. Ο τρίτος πυλώνας είναι το pharmaceuticals».
Το χαρτοφυλάκιο της καθημερινής διατροφικής αξίας και της ειδικής διατροφής αντιστοιχούν στο 82% της αξίας του συνολικού τζίρου
Ο Ιωσήφ Αλεξανδρίδης, διατροφολόγος και Nutrition & Health Communication Manager της Nestlé Ελλάς, σχολίασε: «Έχουμε κατηγοριοποιήσει τα προϊόντα μας σε 4 κατηγορίες με βάση τη διατροφική τους αξία». Αναλυτικότερα, ο ίδιος ανέφερε ότι στην πρώτη κατηγορία ανήκει η περιστασιακή απόλαυση (σοκολάτες) η οποία κατέχει το 4% της αξίας του συνολικού τζίρου της εταιρείας, η δεύτερη κατηγορία είναι η κατανάλωση με μέτρο (έτοιμα noodles, έτοιμος καφές) η οποία καταλαμβάνει το 14%, η τρίτη κατηγορία είναι η καθημερινή διατροφική αξία (δημητριακά, καφές, νερό, κ.ά.) η οποία κατέχει το 75% και τέλος η τέταρτη κατηγορία είναι η ειδική διατροφή, στην οποία συμπεριλαμβάνονται και τα προϊόντα της Nestlé Health Science (συμπληρώματα Solgar), με ένα ποσοστό 7%. «Το χαρτοφυλάκιο της καθημερινής διατροφικής αξίας και της ειδικής διατροφής (τα οποία αντιστοιχούν μαζί στο 82% της αξίας του συνολικού τζίρου της εταιρείας) θέλουμε να τα ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο, βέβαια, χωρίς να ξεχνάμε την καθημερινή απόλαυση». Ο κ. Αλεξανδρίδης προσέθεσε: «Είμαστε τυχεροί, γιατί αυτήν τη στιγμή έχουμε το μεγαλύτερο ερευνητικό δίκτυο στον κόσμο, όπου εργάζονται πάνω από 5.000 επιστήμονες σε 23 εγκαταστάσεις παγκοσμίως».
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter