Η Nestlé διευρύνει το χαρτοφυλάκιό της εισάγοντας προϊόντα υψηλής πρωτεΐνης σε αγορές – κλειδιά. Οι νέες λύσεις παρουσιάζονται μέσα από νέες μάρκες, ενώ συνεχίζονται οι καινοτομίες στα βασικά προϊόντα της εταιρείας. Πρόσφατα, η Nestlé παρουσίασε τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη για την υποστήριξη καταναλωτών που εστιάζουν στη διαχείριση βάρους, μέσα από τη νέα της σειρά Vital Pursuit.
Η σειρά περιλαμβάνει συνολικά 14 κατεψυγμένα γεύματα, όπως σάντουιτς και πίτσες. Τα εν λόγω γεύματα είναι υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη και παρασκευάζονται με θρεπτικά συστατικά, όπως λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως. Όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα σε μεγάλες αλυσίδες λιανικής στις ΗΠΑ. Στην Ινδία, η Nestlé λάνσαρε τα Maggi Nutrilicious Chatpata Besan Noodles, τα οποία είναι πλούσια σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.
Η καινοτομία αυτή εισάγει για πρώτη φορά αλεύρι ρεβιθιού, γνωστό ως “Besan”, ως βασικό συστατικό των noodles. Παράλληλα, η Nestlé εξετάζει οικονομικές λύσεις που στοχεύουν να καλύψουν το έλλειμμα πρωτεΐνης για εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως. Στη Χιλή, λάνσαρε πρόσφατα το Maggi Rindecarne, μια οικονομική φυτική εναλλακτική λύση κρέατος. Στην Κεντρική και Δυτική Αφρική, ανέπτυξε τα Maggi Soya Chunks, που προσφέρει υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη σε χαμηλότερο κόστος.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter