Αντώνης Αυγερόπουλος, διευθύνων σύμβουλος, Nespresso Ελλάς
Θετικό πρόσημο εμφανίζει ο κύκλος εργασιών της Nespresso Ελλάς για το 2024, σε σχέση με τα 44,4 εκατ. ευρώ πωλήσεων του 2023, όπως είπε στο FOODReporter ο διευθύνων σύμβουλος Αντώνης Αυγερόπουλος.
Ένας από τους λόγους της αύξησης πωλήσεων για τη Nespresso Ελλάς μέσα στο 2024 ήταν η αύξηση των Β2Β συνεργασιών στον κλάδο Ho.Re.Ca., που αφορούσαν κυρίως νέα ξενοδοχεία και συμφωνίες με χώρους γραφείων. Σε επίπεδο λιανικής πώλησης, η συνολική κατανάλωση καφέ στην Ελλάδα παρέμεινε σχεδόν σταθερή το 2024 -όπως συμβαίνει και για τα τελευταία 15 χρόνια- παρά το γεγονός ότι η παγκόσμια κατανάλωση ακολούθησε αυξητική τάση. Η Nespresso Ελλάς βοηθήθηκε από την αύξηση πωλήσεων καφέ on-the-go, μέσα από τα καταστήματα Nespresso Boutiques, αλλά και από τη δυναμική προώθηση πωλήσεων της καφετιέρας Vertuo, η οποία ενίσχυσε τη ζήτηση για κάψουλες. Συνολικότερα, το 2024 υπήρξε μεταβατική χρονιά για τον καφέ, δεδομένης της συνειδητοποίησης όλων των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο κλάδο και επεξεργάζονται πρώτη ύλη καφέ ότι «η άνοδος της θερμοκρασίας του πλανήτη, ως αποτέλεσμα της κλιματικής αλλαγής, ήρθε για να μείνει και θα δημιουργεί συχνά απρόβλεπτους παράγοντες, μεταξύ των υπολοίπων και στις φυτείες και τη συνολική παραγωγή καφέ».
«Το 2024 ανέβηκαν οι τιμές στις πρώτες ύλες καφέ, κυρίως λόγω των κλιματικών φαινομένων σε Βραζιλία και Βιετνάμ, αλλά η κλιματική αλλαγή δεν μας επιτρέπει να είμαστε αισιόδοξοι ότι θα αποκλιμακωθούν έτσι όπως ανέβηκαν. Όταν ολοκληρώνεται ένα καιρικό φαινόμενο και η επίδρασή του στην παγκόσμια παραγωγή καφέ, είναι πιθανό να ξεκινήσει ένα άλλο. Οπότε, πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι ότι θα συμβαίνει συχνά αυτό, από εδώ και στο εξής», είπε ο κ. Αυγερόπουλος. Η Nespresso Ελλάς συνεργάζεται απαρέγκλιτα με την πρωτοβουλία Rainforest Alliance, για την ανάπτυξη του προγράμματος AAA Sustainable Quality™, χρησιμοποιώντας πρώτη ύλη αποκλειστικά από φάρμες που ικανοποιούν τα υψηλά πρότυπα βιωσιμότητας.
Νέες Nespresso Boutiques το 2025
Η Nespresso Ελλάς πουλά κάψουλες καφέ αποκλειστικά μέσα από τα δικά της κανάλια και στοχεύει να βρίσκεται ολοένα και πιο κοντά στις καθημερινές συνήθειες του Έλληνα καταναλωτή. Οι πωλήσεις on-the-go καφέ, που γίνονται μέσα από τις Nespresso Boutiques, έχουν αυξήσει το μερίδιό τους στο συνολικό τζίρο έτους, αν και ακόμη αφορούν χαμηλούς αριθμούς. Ο κ. Αυγερόπουλος χαρακτήρισε ως «σημαντική» την είσοδο με Nespresso Boutique στο The Mall Athens στο Μαρούσι και προανήγγειλε επέκταση του project των Nespresso Boutiques, με ακόμη περισσότερα σημεία εκτός Αττικής, αλλά και στα δυτικά προάστια της Αθήνας, για το 2025.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter