H νέα καμπάνια του Nescafe Classic δίνει το μήνυμα του θετικού ξεκινήματος της μέρας, με το ξύπνημα του καλύτερού μας εαυτού, που ξεκινά με έναν Nescafe Classic.

«Ξεκίνα τη μέρα σου ξυπνώντας τον καλύτερό σου εαυτό, τον θετικό σου εαυτό, πίνοντας τον αγαπημένο σου καφέ και πες σε όλα “Ναι”, γιατί… “Όλα τα καλά αρχίζουν με ένα ναι”», είναι η δήλωση της νέας καμπάνιας. «Είναι στο χέρι μας η κάθε μέρα να είναι μια καλή μέρα», τονίζουν οι δημιουργοί της καμπάνιας.

«Αρκεί να το θελήσουμε, αρκεί να πούμε στη ζωή ένα ανοιχτόκαρδο “Ναι”! Το “Ναι” που θα ανοίξει την πόρτα σε έναν μεγάλο έρωτα, σε μια δυνατή φιλία, σε μια νέα περιπέτεια, σε ένα συναρπαστικό ταξίδι… Οι 24 ώρες που απλώνονται μπροστά μας είναι γεμάτες εκπλήξεις, προκλήσεις, ευκαιρίες, ενδεχόμενα, όλα τα καλά! Καταστάσεις που περιμένουν να τις ζήσουμε λέγοντας μια μικρή λέξη που μπορεί να αλλάξει τα πάντα.

Στο τηλεοπτικό σποτ, που βρίσκεται ήδη στον αέρα, ο πρωταγωνιστής μας μιλά για τα μικρά και τα μεγάλα «ναι» της ζωής του. Όλα αυτά τα «ναι» που έχει πει κι έχει ακούσει γύρω από μια αχνιστή κούπα Nescafe Classic. Τον αγαπημένο καφέ, που του φτιάχνει τη μέρα και του δίνει την ενέργεια να δει τις προκλήσεις της ζωής με αισιοδοξία και θετική ματιά. Ο Nescafe Classic είναι επίσης «παρών» στα περιοδικά, στο ραδιόφωνο, αλλά και στο μετρό, με σύντομα μηνύματα που δίνουν το θετικό στίγμα της μέρας», καταλήγουν οι υπεύθυνοι της καμπάνιας.

Η καμπάνια δημιουργήθηκε από την Publicis Athens. Η τηλεοπτική παραγωγή είναι της Top Cut, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καρακατσάνη.

Info
Πελάτης:
Nestle Hellas
Προϊόν: Nescafe Classic
Δημιουργός: Publicis Hellas
Μέσα προβολής: Τηλεόραση, ραδιόφωνο, τύπος, μέσα μαζικής μεταφοράς (μετρό)
Χρονική διάρκεια καμπάνιας: Φεβρουάριος-Απρίλιος 2011

 Πίνακας 1: Καφές στιγμής –  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν. 2010  Ιαν. 2011
 Nescafe Naturality  –  117,23
 Nescafe Classic  –  37,95
 Nescafe Cappuccino  57,07  30,42

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Καφές στιγμής – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν. 2010  Ιαν. 2011
 Τηλεόραση  220,31  178,8
 Ραδιόφωνο  100,87  –
 Περιοδικά  10,21  6,8
 Εφημερίδες  –  –
 Σύνολο κατηγορίας  220,31  178,8

 Πηγή: Media Services SA