Ανοδικά κινήθηκε το σύνολο των κωδικών εμφιαλωμένου νερού ιδιωτικής ετικέτας για το 2024, σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ για το ελληνικό οργανωμένο λιανεμπόριο. Κατά την περσινή χρονιά, πωλήθηκαν στα σούπερ μάρκετ 149,08 εκατ. λίτρα εμφιαλωμένου επιτραπέζιου νερού σε συσκευασίες ιδιωτικής ετικέτας, έναντι 142,92 εκατ. λίτρων στο δωδεκάμηνο του 2023. Πρόκειται για αύξηση όγκου πωλήσεων 4,31%.
Η συγκεκριμένη, βραδύτερη του συνολικού ρυθμού, ανάπτυξη των εμφιαλωμένων νερών ιδιωτικής ετικέτας στην πραγματικότητα επέφερε υποχώρηση στο συνολικό μερίδιο που κατέχει το private label εμφιαλωμένο νερό στην αγορά της οργανωμένης λιανικής, επειδή τα επώνυμα εμφιαλωμένα νερά κινήθηκαν εντονότερα ανοδικά.
Για το 2024, το εμφιαλωμένο νερό ιδιωτικής ετικέτας κατείχε μερίδιο 16,9%, σε μεριδιακή πτώση κατά 0,9%, σε σχέση με το 17,8%, που κατείχε το 2023. Το brand Βίκος ανέβηκε στα 187 εκατ. λίτρα κατ’ όγκο κατανάλωσης στα σούπερ μάρκετ, έναντι 157,52 εκατ. λίτρων το 2023 και το δεύτερο κατά σειρά brand εμφιαλωμένου (φυσικού μεταλλικού) νερού ανέβηκε στα 170,23 εκατ. λίτρα, έναντι 157,21 εκατ. λίτρων το 2023.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter