Την πρώτη παγκοσμίως χάρτινη συσκευασία νερού 6×1,5 λίτρο σχεδιάζουν να λανσάρουν μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2025 τα Νερά Κρήτης, με την καινοτόμα οικολογική συσκευασία να αντικαθιστά την πλαστική συσκευασία shrink wrap που συγκρατεί τα μπουκάλια.

Πρόκειται για μία πρωτοβουλία που εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο των «πράσινων» κινήσεων της κρητικής επιχείρησης: σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, οι φιάλες του brand «Θέρισο» Νερά Κρήτης είναι αυτές με το λιγότερο πλαστικό ανάμεσα στις ελληνικές εταιρείες εμφιάλωσης στις ταχυκίνητες κατηγορίες 0,33lt, 0,5lt και 1,5lt, ενώ το εργοστάσιο της εταιρείας στην Αξιούπολη Κιλκίς, στο οποίο εμφιαλώνεται το φυσικό μεταλλικό νερό με το brand «Πάικο», σε συνεργασία με γερμανικό φορέα πιστοποίησης, έγινε το πρώτο carbon-neutral εργοστάσιο στην Ελλάδα.

Παράλληλα με τις κινήσεις αυτές, η εταιρεία πραγματοποιεί ενέργειες για την ενίσχυση των πωλήσεών της, που το 2023 ξεπέρασαν τα 28 εκατομμύρια ευρώ, έναντι 23,35 εκατ. ευρώ το 2022, ενώ το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους ήταν κερδοφόρο κατά 1,36 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 700.000 ευρώ το 2022.

Συγκεκριμένα, τα Νερά Κρήτης έχουν προχωρήσει σε στελέχωση του τμήματος πωλήσεων/marketing με έμπειρα στελέχη, ειδικά όσον αφορά στα κανάλια πωλήσεων των εξαγωγών και των σούπερ μάρκετ, ενώ έχουν ολοκληρώσει επενδύσεις όπως η αναβάθμιση της παραγωγικής μονάδας στα Χανιά και η εγκατάσταση νέας γραμμής παραγωγής Preform για κάλυψη ιδίων αναγκών στο Ύπατο Βοιωτίας, μέσω των οποίων αφενός μειώνεται το κόστος παραγωγής, αφετέρου επιτυγχάνει να αυξήσει σημαντικά την παραγωγική της δυναμικότητα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter