Σε ειδική εκδήλωση, που διοργάνωσε η Garnier, με αφορμή το λανσάρισμα της νέας σειράς προϊόντων περιποίησης σώματος, Garnier Body, Ενυδάτωση 7 ημερών, παρουσιάστηκε ο νέος γενικός διευθυντής του τομέα καταναλωτικών προϊόντων της L’Oreal Hellas, κ. Patrick Girod.

Ο κ. Girod, που έχει διατελέσει στέλεχος της εταιρείας σε διάφορες χώρες, ανάλαβε πρόσφατα τα καθήκοντα του κ. Γιάννη Παπαχρήστου, ο οποίος, μετακινήθηκε πέρυσι στη L’Oreal Ρωσίας.

Στη διάρκεια της εκδήλωσης τα στελέχη της εταιρείας παρουσίασαν ενδιαφέροντα στοιχεία για την ανάπτυξη της αγοράς καλλυντικών συνολικά (σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, το 50% της αγοράς καλλυντικών ανήκει πλέον στα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης), αλλά και για το brand Garnier, που σημείωσε αύξηση μεριδίου (YTD 2010).

Οι ομιλητές, αναφερόμενοι στις αλλαγές των καταναλωτικών συνηθειών στην κατηγορία των καλλυντικών προϊόντων, τόνισαν ότι οι καταναλωτές προτιμούν προϊόντα που ενσωματώνουν αξίες όπως αυτή της σταθερής επένδυσης στην επιστημονική έρευνα, της προστασίας του περιβάλλοντος, της υποστήριξη της οικογένειας, της προσιτής τιμής κλπ. Ειδικότερα επισήμαναν ότι σε έρευνα που έγινε σε δείγμα 3.000 καταναλωτών, κατά το 61% δήλωσαν πως δίνουν προτεραιότητα στο value/money, κατά το 44% στα φυσικά συστατικά του προϊόντος και κατά το 34% στην ευκολία χρήσης.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση των εξελίξεων σε όλα τα brand της Garnier και την ανακοίνωση της νέας «πράσινης» πρωτοβουλίας της εταιρείας, στο πλαίσιο της οποίας «υιοθετεί» γωνιές της πόλης, προκειμένου να τις μεταμορφώσει σε γωνιές πρασίνου. Η αρχή θα γίνει από το Μετρό Περιστερίου, ενώ εντός του 2011 θα ανακοινωθούν κι άλλα σημεία της πόλης.