Η Nestlé παραμένει η κορυφαία μάρκα τροφίμων παγκοσμίως, με εκτιμώμενη αξία brand 20,8 δισ. δολαρίων, ενώ η Lay’s ανεβαίνει στη δεύτερη θέση με 12 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έκθεσης “Brand Finance Food 100” για το 2024 από την Brand Finance. Αν και η αξία του brand της Nestlé μειώθηκε κατά 7%, η εταιρεία συνεχίζει να κυριαρχεί χάρη στην προσαρμοστικότητά της στις καταναλωτικές τάσεις και το ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων της.

Σημειώνεται ότι στην κατάταξη με τις πιο πολύτιμες μάρκες τροφίμων, την τριάδα συμπληρώνει η Yili με 11,6 δισ. δολάρια. Η Tyson κατατάσσεται στην 4η θέση με αξία 8,3 δισ. δολάρια, ενώ η Danone ακολουθεί στην 5η θέση με 8 δισ. δολάρια. Η Quaker βρίσκεται στην 6η θέση με 7,5 δισ. δολάρια. Η Kellogg’s είναι στην 7η θέση με αξία 6,1 δισ. δολάρια, και η Mars Wrigley στην 8η θέση με 6 δισ. δολάρια. Η Mengniu είναι 9η με 5,4 δισ. δολάρια και η Doritos κατέχει την 10η θέση με 4,6 δισ. δολάρια.

Η Nestlé είναι η κορυφαία μάρκα και στη λίστα της βιωσιμότητας. Οι Lay’s, Danone, Tyson, Quaker, Kellogg’s, Mars Wrigley, Mengniu και Doritos εμφανίζονται και στις δύο λίστες, δείχνοντας ότι είναι σημαντικοί παίκτες τόσο από άποψη οικονομικής αξίας, όσο και βιωσιμότητας.

Στον τομέα των έτοιμων τροφίμων και των γαλακτοκομικών, οι μάρκες συνεχίζουν να παίζουν καθοριστικό ρόλο, με την υγιεινή διατροφή και τις φυτικές επιλογές να οδηγούν την ανάπτυξη. Η Healthy Choice και η DiGiorno κατέγραψαν αύξηση της αξίας τους κατά 17%.

Επίσης, σύμφωνα με την έκθεση, η Amul αναδεικνύεται ως η ισχυρότερη μάρκα τροφίμων στον κόσμο, ενώ η Viterra σημείωσε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση αξίας, καταγράφοντας άνοδο 37% στα 1,1 δισ. δολάρια.

Η Viterra κατέχει την υψηλότερη ανάπτυξη στην αξία του εμπορικού σήματος
Η έκθεση “Brand Finance Food 100” για το 2024 παρουσιάζει, επιπλέον, την ποσοστιαία μεταβολή στην αξία των εμπορικών σημάτων για διάφορες εταιρείες τροφίμων από το 2023 έως το 2024. Συγκεκριμένα, η Viterra δείχνει την υψηλότερη ανάπτυξη στην αξία του εμπορικού σήματος με ποσοστό της τάξεως του 37%. Η Mission ακολουθεί στενά με αύξηση 36% και η Valio ολοκληρώνει την πρώτη τριάδα με αύξηση 31%.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter