“Η 3 φορές συμπυκνωμένη φόρμουλά του εξασφαλίζει τέλεια καθαριότητα για όλα τα ρούχα με το 1/3 της δοσολογίας που θα χρησιμοποιούσαν οι καταναλωτές, αν έπλεναν με ένα υγρό 3 λίτρων/25 μεζούρων. Με άλλα λόγια, 1 λίτρο Πανίσχυρο μικρό Skip μπορεί να πλύνει την ίδια ποσότητα ρούχων που θα έπλενε κανείς με 3 λίτρα από ένα συνηθισμένο υγρό”.

Με αυτά τα λόγια η Unilever παρουσιάζει τη νέα σειρά. Συνεχίζοντας δε την παρουσίαση των θετικών του χαρακτηριστικών για τη σύγχρονη γυναίκα, η ομάδα marketing της Unilever, μας είπε: “Το νέο υγρό Skip αποτελεί την ιδανική επιλογή για όλες τις σύγχρονες γυναίκες, οι οποίες ζητούν ένα απορρυπαντικό υψηλής ποιότητας, που χαρίζει στα ρούχα τους τέλεια καθαριότητα, χωρίς να χρειάζεται να σπαταλούν χρόνο σε περιττές διαδικασίες προεργασίας. Επιπλέον, χάρη στο μικρό και πρακτικό του μπουκάλι, μεταφέρεται πιο εύκολα και καταλαμβάνει μικρότερο αποθηκευτικό χώρο.

Η υπερσυμπυκνωμένη σύνθεση του Πανίσχυρου μικρού Skip εγγυάται ότι 1 μόνο καπάκι αρκεί για 1 ολόκληρη πλύση. ΄Ετσι, το καπάκι-δοσομετρητής διευκολύνει τη δοσολόγηση και συμβάλλει στην εξοικονόμηση προϊόντος”.

Tο νέο υγρό Skip είναι φιλικότερο προς το περιβάλλον, καθώς το μικρό του μέγεθος απαιτεί 60% λιγότερα υλικά συσκευασίας, λιγότερα καύσιμα στην παραγωγική διαδικασία, ενώ συμβάλλει στη μείωση των αποβλήτων και στην εξοικονόμηση ενέργειας.

Η νέα σειρά Skip Το Πανίσχυρο μικρό διατίθεται στα σούπερ μάρκετ σε τρεις διαφορετικές παραλλαγές: κλασικό, με αίσθηση Cajoline και aloe vera. Το νέο λανσάρισμα του Skip θα υποστηριχθεί με ένα δυναμικό πλάνο επικοινωνίας, το οποίο περιλαμβάνει έντονη διαφήμιση στην τηλεόραση και τα περιοδικά, εκτεταμένη δειγματοδιανομή καθώς και τοποθέτηση διαφημιστικού υλικού μέσα στα καταστήματα. Επιπλέον, θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση των καταναλωτών για τη σωστή χρήση του προϊόντος, τόσο με την πραγματοποίηση στοχευμένων ενεργειών στα σημεία πώλησης όσο και με την ένθεση ενημερωτικού υλικού στον περιοδικό τύπο.

Η νέα σειρά υπερσυμπυκνωμένων υγρών του Skip δίνει στον λιανέμπορο τη δυνατότητα να αυξήσει την κερδοφορία του ανά τμ, αφού το μικρό μπουκάλι των προϊόντων που την αποτελούν καταλαμβάνει μικρότερο χώρο στο ράφι, ενώ παράλληλα συντελεί στη σημαντική μείωση του κόστους της ανεφοδιαστικής αλυσίδας και στoν περιορισμό των ποσοστών out of stock.