Η M&S στοχεύει να μειώσει στο μισό τις απώλειες τροφίμων στο σύνολο των λειτουργιών της έως το 2025, την εκπομπή αερίων θερμοκηπίου κατά 13,3 εκατ. τόνους και να διασφαλίσει πως το 50% των συνολικών πωλήσεων τροφίμων της το 2022 θα αφορούν σε υγιεινότερα τρόφιμα.

Οι συγκεκριμένοι στόχοι εμπεριέχονται στο νέο πλάνο βιώσιμης ανάπτυξης που ανακοινώθηκε στις αρχές Ιουνίου. Στο συγκεκριμένο πλάνο περιγράφονται 17 βασικοί στόχοι, που αφορούν στην υγεία, το περιβάλλον και την προμήθεια πρώτων υλών.

Το πρώτο Plan A παρουσιάστηκε από την εταιρεία πριν 10 χρόνια και την οδήγησε στην πρώτη θέση της διεθνούς κατάταξης επιχειρήσεων λιανεμπορίου που έχουν μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα (carbon neutral), ενώ παράλληλα είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση της χρήσης σακούλας μεταφοράς προϊόντων κατά 80% και την εκπαίδευση 890.000 ατόμων που εργάζονται σε διαφορετικά στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας σε ζητήματα εργασιακών δικαιωμάτων, υγείας και βασικών γνώσεων γραφής και αριθμητικής (καταπολέμηση αναλφαβητισμού).

Όπως δήλωσε ο CEO της M&S, Steve Row, η εταιρεία ευελπιστεί να ευαισθητοποιήσει τα 32 εκατ. πελατών της, τους 85 χιλ. εργαζόμενους και τους 200 χιλ. μετόχους της στη λογική της βιώσιμης ανάπτυξης.