30.000 τίτλους βιβλίων, με δυνατότητα παραγγελίας 300.000 τίτλων από όλον τον κόσμο, 50.000 τίτλους CD και DVD, με δυνατότητα παραγγελίας 400.000 τίτλων από όλον τον κόσμο, 2.000 κωδικούς προϊόντων εικόνας και ήχου (TV, home-cinema, συσκευές DVD, ηχοσυστήματα, συσκευές ήχου, αξεσουάρ, ψηφιακές μηχανές και βιντεοκάμερες), καθώς και 6.000 κωδικούς ειδών πληροφορικής και κινητής τηλεφωνίας (PC, notebooks, περιφερειακά, software, παιχνιδομηχανές, videogames, κινητά τηλέφωνα, MP3 players, PDA, αναλώσιμα είδη και αξεσουάρ) υπόσχεται στους καταναλωτές το νέο κατάστημα της αλυσίδας Fnac, το οποίο θα ανοίξει τις πόρτες τους λίγο πριν από το Πάσχα.

Ο νέος κρίκος της γαλλικής αλυσίδας στην Ελλάδα θα βρίσκεται στην Γλυφάδα επί των οδών Σ. Καράγιωργα 4 και Λαζαράκη και θα στεγαστεί σε ένα κτίριο τεσσάρων επιπέδων, συνολικής επιφάνειας 2.000 τμ, ύψους επένδυσης περίπου 3 εκατ. ευρώ.

Στόχος της εταιρείας FNAC-Marinopoulos Brothers SA (το joint venture 50-50% της Fnac με τον ‘Ομιλο Μαρινόπουλος), είναι η δημιουργία 8 έως 10 πολυκαταστημάτων στη χώρα μέχρι το 2012. Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη αποτελούν τις βασικές αγορές δραστηριοποίησης της εταιρείας στην παρούσα φάση ανάπτυξης, ενώ σε επόμενη φάση θα αναπτυχθεί και σε άλλα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας, όπως και στην Κύπρο.

Σύμφωνα με τον κ. Patrick Salomon, γενικό διευθυντή της Fnac Ελλάδας, η επιλογή της συγκεκριμένης περιοχής έγινε με δεδομένο ότι η Γλυφάδα είναι ένα μεγάλο κέντρο εμπορικής κίνησης που εξυπηρετεί περισσότερους από 15 Δήμους, καλύπτοντας πληθυσμό άνω των 600.000 ανθρώπων. “Η Γλυφάδα είναι ιδανική περιοχή για τη Fnac, ώριμη αλλά ταυτόχρονα διψασμένη για νέες ιδέες, μεγάλη σε μέγεθος αλλά με άποψη, ανοιχτή στον πολιτισμό και σε νέες προτάσεις”.

Η αλυσίδα διαθέτει ένα ακόμα κατάστημα στην Αττική (Μαρούσι), ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, του τελευταίους μήνες ψάχνει μανιωδώς να βρει ακίνητο στο κέντρο της Αθήνας. Ο στόχος για το νέο κατάστημα είναι ο κύκλος εργασιών του σε ετήσια βάση να φτάσει τα 12-15 εκατ. ευρώ.

Ο κύκλος εργασιών της Fnac για τη χρήση 2006 ανήλθε σε 16,6 εκατ. ευρώ. Το 2007, οι πωλήσεις του καταστήματός της στο Μαρούσι παρουσίασαν αύξηση μεγαλύτερη του 15% συγκριτικά με τον προηγούμενο χρόνο. Το 50% των πωλήσεών του προέρχεται από τα είδη τεχνολογίας και το υπόλοιπο 50% από τα πολιτιστικά προϊόντα. Στα δύο χρόνια λειτουργίας του το έχουν επισκεφθεί περισσότεροι από 1,5 εκατομμύριο πελάτες.