Το τηλεοπτικό σποτ για το νέο καινοτόμο Flora Soft με βούτυρο της Unilever βρίσκεται εδώ και καιρό στον αέρα. Η ανάθεση έγινε στη Solid μετά από spec που πραγματοποιήθηκε από τα κεντρικά γραφεία της Unilever στο Λονδίνο, με στόχο να καλύψει τις αγορές της Ελλάδας και της Ισπανίας.

«Πρόκειται για μια… λαχταριστή τηλεοπτική ταινία» μας είπαν οι υπεύθυν οι της εταιρείας «με πρωταγωνίστρια μια νεαρή, χαριτωμένη κοπέλα η οποία “παίζει” μαζί μας και θέλει να μας ξεγελάσει για την αιτία της… απόλαυσης που βιώνει. Με τη φράση όμως “Δεν είναι αυτό που νομίζετε… Είναι κάτι ακόμα καλύτερο!” μας παρουσιάζει τη νέα απόλαυση στο ψωμί, στα γλυκά και στα φαγητά. Πρόκειται για ένα νέο, μοντέρνο προϊόν με βούτυρο, που λαμβάνει υπόψη του τις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες και γι’ αυτό έχει 60% λιγότερα κορεσμένα λιπαρά από το βούτυρο αγελάδος.

Η ταινία αποτελείται από υπέροχα λαχταριστά γευστικά πλάνα που δεν μπορεί να αφήσουν κανέναν λάτρη της καλής κουζίνας, της γεύσης αλλά και της σωστής διατροφής ασυγκίνητο. Η κινηματογράφηση είναι δυναμική, με ζωντανά, φρέσκα, γευστικά πλάνα “νέας κοπής”. Το σλόγκαν που υπογράφει την καμπάνια είναι το “Από το βούτυρο κρατήστε μόνο την απόλαυση!”, ενώ η πρωταγωνίστρια μας καλεί after packshot να το δοκιμάσουμε».

Η παραγωγή είναι της Filmiki, ενώ η καμπάνια αναμένεται να ανοίξει και σε άλλα Μέσα.

INFO
Πελάτης: Unilever, Προϊόν: Flora Soft, Δημιουργός: Solid, Μέσα προβολής: Τηλεόραση

 Πίνακας 1: Μαργαρίνες – Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν. – Φεβ. 2011  Ιαν. –  Φεβ. 2012
 Becel Pro-activ  264,09  214,92
 Βιτάμ (γενικά)  –  28,54
 Νέο Βιτάμ μαργαρίνη  48,42  –

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Μαργαρίνες – Διαφημιστική δαπάνη ανά Μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν. – Φεβ. 2011  Ιαν. –  Φεβ. 2012
 Τηλεόραση  148,37  165,06
 Ραδιόφωνο  114,74  –
 Περιοδικά  63,5  78,39
 Εφημερίδες  30,05  –
 Σύνολα  356,67  243,46

 Πηγή: Media Services SA