Eίναι γνωστό πως στη χώρα μας η αυξημένη χοληστερίνη ταλαιπωρεί πολλούς. Οι ειδικοί, οι οποίοι εκτιμούν πως 6 στους 10 Έλληνες έχουν αυξημένη χοληστερίνη, χωρίς συνήθως να το γνωρίζουν, προτείνουν την αποφυγή των γαλακτοκομικών, και ιδιαιτέρως των τυριών όπως η φέτα και την κατανάλωση στο πρωινό ενός λειτουργικού προϊόντος επάλειψης που μειώνει τη χοληστερίνη.

Οι περισσότεροι, όμως, καταναλωτές δεν είναι και τόσο συνεπείς σε ό,τι αφορά την επιλογή προϊόντων που βοηθούν στη βελτίωση της υγείας. Ιδιαίτερα η φέτα είναι ένα προϊόν που δύσκολα βγαίνει από το διαιτολόγιο των Ελλήνων. Έχοντας υπόψη αυτά τα στοιχεία και κατανοώντας τις ελληνικές διατροφικές συνήθειες, η Μινέρβα προχώρησε στη δημιουργία ενός πρωτοποριακού προϊόντος. Πρόκειται για το νέο Benecol Λευκό, το μόνο τυροκομικό προϊόν από 100% ελληνικό αιγοπρόβειο γάλα, εμπλουτισμένο με φυτικές στανόλες, που μειώνουν αποδεδειγμένα τη χοληστερίνη.

Γι΄ αυτό το πρωτοποριακό και τόσο ελληνικό προϊόν, η TBWAAthens δημιούργησε μία καμπάνια λανσαρίσματος με κεντρικό μήνυμα: «Benecol Λευκό. Η νέα ελληνική πρόταση για τη μείωση της χοληστερίνης». «Μέλημά μας», δηλώνουν οι εκπρόσωποι της εταιρείας, «ήταν να αναδείξουμε με τον πιο ξεκάθαρο και κατανοητό τρόπο τη διαφοροποίηση αυτού του προϊόντος.

Η καμπάνια αποτελείται από δύο τηλεοπτικά testimonials, στα οποία πρωταγωνιστούν καθημερινοί άνθρωποι που καταθέτουν το πρόβλημά τους, αλλά και την εμπειρία τους από την επιτυχημένη δοκιμή του προϊόντος. Άνθρωποι που μέχρι χθες στερούταν την αγαπημένη τους γεύση ενώ σήμερα, με το νέο Benecol Λευκό, μπορούν να την απολαμβάνουν καθημερινά, μειώνοντας παράλληλα τη χοληστερίνη τους.

Με το ίδιο μήνυμα, δημιουργήσαμε και μία σειρά από καταχωρίσεις, όπου μαζί με το νέο Benecol Λευκό, πρωταγωνιστούν και πολύ αγαπημένα ελληνικά πιάτα, τονίζοντας έτσι την ελληνικότητα και άρα τη μοναδικότητα αυτού του προϊόντος. Τέλος, την καμπάνια συμπληρώνουν σειρά τριών ραδιοφωνικών, καθώς και ντύσιμο εσωτερικού βαγονιού metro».

 Πίνακας 1: Τυριά –  Τα 3 πρώτα σε διαφημιστική δαπάνη προϊόντα (σε χιλ. ευρώ)

 Επωνυμία  Ιαν.-Αυγ. ’10  Ιαν.-Αυγ. ’11
 Λεβέτι κασέρι  –  1.072,77
 Milner (οικογένεια)  644,05  1.021,8
 ΝΟΥΝΟΥ Gouda  1.218,08  1.011,97

 Πηγή: Media Services SA

 Πίνακας 2: Τυριά – Διαφημιστική δαπάνη ανά μέσο (σε χιλ. ευρώ)

 ΜΜΕ  Ιαν.-Αυγ. ’10  Ιαν.-Αυγ. ’11
 Τηλεόραση  6.805,65  9.270,44
 Ραδιόφωνο  1.251,02  965,41
 Περιοδικά  203,48  610,3
 Εφημερίδες  263,16  496,66
 Σύνολο κατηγορίας  8.523,3  11.342,81

 Πηγή: Media Services SA

Info
Πελάτης:
Μινέρβα Ελαιουργική ΑΕ
Προϊόν: Benecol Λευκό
Δημιουργός: TBWAAthens
Μέσα προβολής: Τηλεόραση, περιοδικά, ραδιόφωνο, metro
Χρονική διάρκεια καμπάνιας: 13/06 – 24/07