Η αλυσίδα Θανόπουλος αποκτά πλέον πρόσβαση και στα κινητά τηλέφωνα. Στο πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξης, η εταιρεία διευρύνει τα κανάλια της με την προσθήκη του νέου app και ταυτόχρονα ανανενώνει το website της. Το Thanopoulos app είναι διαθέσιμο σε Android αλλά και iOS.
Και η εφαρμογή αλλά και το e-shop είναι σχεδιασμένα με προσοχή στη λεπτομέρεια, εστιάζουν στην ευκολία της χρήσης και διαθέτουν πληθώρα χρηστικών λειτουργιών για την άνετη και απρόσκοπτη πλοήγηση των πελατών, αναβαθμίζοντας το αγοραστικό τους ταξίδι. Στόχος της Θανόπουλος είναι να μεταφέρει τη φυσική, προσωποποιημένη εμπειρία των πελατών της στο ψηφιακό περιβάλλον, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης.
Παράλληλα, η «ευφυΐα» του λειτουργικού θα ενισχύεται διαρκώς ως προς τη διαχείριση του μεγάλου online κωδικολογίου των 21.000 κωδικών, προτιμήσεις ζυγιζομένων και προϊόντων κοπής, πρόσβαση σε πλήθος συνδυαστικών προσφορών και εκπτωτικών campaigns. Θα ενσωματώσει σταδιακά τις προσωποποιημένες προτάσεις αγορών καθώς και πολλές άλλες καινοτόμες λειτουργικότητες που στοχεύουν στη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας.
Ο Διευθυντής Marketing Δημήτρης Χατζηγιάννης επισημαίνει ότι με το νέο αυτό ψηφιακό βήμα, η εταιρεία δημιουργεί «ένα digital ecosystem που σταδιακά θα προσφέρει one to one υπηρεσίες marketing και προτάσεις αγορών». Για τον σχεδιασμό του website και του mobile app επιλέχθηκε η πλατφόρμα Wave Grocery της Desquared.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter