Βάσει των στοιχείων IRI, η Λεμονάδα Κάμπος Χιου βρίσκεται σταθερά στην 1η θέση προτίμησης των Ελλήνων καταναλωτών (IRI scanning data, MAT May18 – Apr19, Total Greece S.Markets).

Ήταν λοιπόν απόλυτα φυσιολογικό να εμπλουτίσει τη γκάμα της με 2 νέους κωδικούς: Λεμονάδα pink με σταφύλι και blackberry και Λεμονάδα mint με άρωμα δυόσμου. Παράλληλα, η εταιρεία, αναγνωρίζοντας την ολοένα αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών παγκοσμίως για πιο υγειινά και diet προιόντα, δημιούργησε 2 νέα φρουτοποτά, τα οποία δεν περιέχουν πρόσθετη ζάχαρη –παρά μόνον τα φυσικά σάκχαρα του ίδιου του φρούτου– αντικαθιστώντας την με το γλυκαντικό σουκραλόζη. Η σειρά «λοw!» ξεκινάει με τις 2 flagship γεύσεις της εταιρείας, τη Λεμονάδα και τη Μανταρινάδα, με μόνο 2 ή 15 θερμίδες ανά ποτήρι, ενώ σχεδιάζεται ο εμπλουτισμός της με νέες γευστικές προτάσεις.