Τα νέα τυριά ΝΟΥΝΟΥ, όπως μας δήλωσαν οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ της εταιρείας, “απευθύνονται σε όλους τους καταναλωτές τυριού, 25-55 ετών, προσφέροντας γνήσια γευστική εμπειρία, που θα ικανοποιήσει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς. Η γκάμα περιλαμβάνει: 

  • τα ΝOYNOY Gouda και NOYNOY Edam για καθημερινή διατροφή, 
  • τα ΝΟΥΝΟΥ Light με 18% λιπαρά, ΝΟΥΝΟΥ Light με μόνο 11% λιπαρά, ΝΟΥΝΟΥ Light με 18% λιπαρά & λιγότερο αλάτι, για πιο ισορροπημένη διατροφή και
  • τα ΝΟΥΝΟΥ Gold, για τις πιο ιδιαίτερες περιστάσεις, το πικάντικο Black Pepper, το μακράς ωρίμασης Old Master και το διαφορετικό Mediterranean, με μεσογειακή νοστιμιά.

Τα νέα τυριά ΝΟΥΝΟΥ παράγονται αποκλειστικά από φρέσκο αγελαδινό γάλα και φυσική καλλιέργεια, με την αυθεντική συνταγή και τη τεχνογνωσία της μητρικής εταιρείας Friesland Foods από το 1898. Ωριμάζουν φυσικά σε ξύλινα ράφια, μέχρι να αποκτήσουν την ξεχωριστή γεύση τους. Πάνω από όλα, παράγονται με την φροντίδα ΝΟΥΝΟΥ για γνήσια απόλαυση κίτρινου τυριού”.

Η τοποθέτηση των νέων τυριών ΝΟΥΝΟΥ ξεκίνησε πανελλαδικά την 1η Οκτωβρίου 2007, μέσω όλων των καταστημάτων λιανικής. Για την υποστήριξη των νέων τυριών ΝΟΥΝΟΥ έχει προγραμματιστεί ένα έντονο πλάνο ATL & BTL ενεργειών που περιλαμβάνουν : ισχυρή τηλεοπτική υποστήριξη, ένθεση ενημερωτικού φυλλαδίου σε Κυριακάτικες εφημερίδες, δελτία τύπου, καθώς και καταχωρίσεις σε περιοδικά, πανελλαδικές κουπονοδιανομές και γευστικές δοκιμές, καθώς και προωθητικό υλικό, όπως δείκτες ραφιού, αφίσες & κρεμαστά οροφής, για την επικοινωνία του λανσαρίσματος στα καταστήματα λιανικής.