“H Knorr, πρωτοπόρος στην αγορά των κύβων/ζωμών, φροντίζει να εξελίσσει συνεχώς τη γκάμα των προϊόντων της, απαντώντας στη βασική ανάγκη των καταναλωτών για προϊόντα που συνδυάζουν την πλούσια γεύση και την υψηλή ποιότητα με την ευκολία στη χρήση. Εμπνευσμένη από την τέχνη των σεφ, δημιουργεί τον νέο Ζωμό Knorr “Σπιτικός”, δηλώνουν οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ του προϊόντος.

Μιλώντας για την καινοτομία που φέρνει το προϊόν στην αγορά, τονίζουν: “Η νέα σειρά ζωμών Knorr Σπιτικός έρχεται να δώσει στην αγορά των κύβων/ζωμών μια νέα δυναμική οδηγώντας στην προσέγγιση νέου δυναμικού αγοραστικού κοινού, την ανάπτυξη της κατηγορίας μέσα από την αύξηση της χρήσης κύβων/ζωμών στο καθημερινό μαγείρεμα και στην ενίσχυση του σημείου πώλησης με υγιεινές και γευστικές προτάσεις φέρνοντας ένα 100% καινοτομικό προϊόν στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ”.

Σε ερώτησή μας σχετικά με το καταναλωτικό κοινό-στόχο της νέας σειράς, οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ της σειράς απάντησαν: “Ο νέος Ζωμός Knorr Σπιτικός απευθύνεται κυρίως σε όλες τις μητέρες-μαγείρισσες που δοκιμάζουν νέες ιδέες και συνταγές και επιδιώκουν το καλύτερο γευστικό αποτέλεσμα, που σέβονται την παραδοσιακή μαγειρική και ξέρουν ότι δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το “Σπιτικό” φαγητό.

Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ της νέας σειράς μιλούν, επίσης, και για το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα έναντι των άλλων προϊόντων της κατηγορίας στην οποία ανήκει: “Αυτό που διαφοροποιεί τον νέο Ζωμό Knorr Σπιτικός είναι η διαδικασία παραγωγής του. Η παραγωγή του προσεγγίζει πολύ στον σπιτικό τρόπο παρασκευής ζωμού, όπως δηλαδή θα τον έφτιαχνε μία νοικοκυρά στο σπίτι της ή ένας επαγγελματίας σεφ στην κουζίνα του. Αυτό υποδηλώνουν και τα γραφικά της συσκευασίας. Μαγειρεμένος από εκλεκτά υλικά ο ζωμός καταλήγει στη μικρή συσκευασία του “Σπιτικού”. Ο νέος Ζωμός Knorr Σπιτικός παρασκευάζεται από προσεκτικά επιλεγμένα συστατικά, που συμπυκνώνονται πρωτοποριακά σε μια μικρή συσκευασία. Δεν περιέχει συντηρητικά, τεχνητές χρωστικές και πρόσθετα ενισχυτικά γεύσης. Επίσης, είναι ο μοναδικός ζωμός που διατίθεται στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ”.

Η νέα σειρά πωλείται ήδη από τα σούπερ μάρκετ και τα μίνι μάρκετ και έχει τοποθετηθεί στα ράφια και τα ψυγεία τους είτε μέσω των αλυσίδων είτε μέσω των ειδικών συνεργατών σε όλη την Ελλάδα.

Η νέα σειρά Ζωμός Knorr Σπιτικός θα υποστηριχθεί από ένα πολύ δυνατό πρόγραμμα επικοινωνίας, που περιλαμβάνει τηλεοπτική και έντυπη προβολή. Επίσης, ήδη πραγματοποιείται ένα εκτεταμένο πλάνο in-store ενεργειών (δειγματοδιανομή), αλλά και out of home activation.

“Με το λανσάρισμα του νέου ζωμού Knorr Σπιτικός το λιανεμπόριο κερδίζει αύξηση τζίρου στην κατηγορία κύβων/ζωμών, προσέλκυση νέου καταναλωτικού κοινού στην κατηγορία κύβων/ζωμών, προσφορά έτοιμου ζωμού στα ψυγεία, που αποτελούν ένα νέο σημείο πώλησης για την κατηγορία και υποδηλώνουν φρεσκάδα”, δηλώνει η εταιρεία, υπογραμμίζοντας τα οφέλη του λιανεμπορίου από την κυκλοφορία της νέας αυτής σειράς.