Ειδικότερα, η θήκη των blocks ανανεώνεται ριζικά με νέο, μοντέρνο σχεδιασμό, ώστε να αποτελεί διακριτό διακοσμητικό στοιχείο στον χώρο της τουαλέτας. ‘Oπως δηλώνουν και οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ του προϊόντος, “το Afroso, διατηρώντας πάντα την πρωτοπορία του «ειδικού» στον αρωματισμό με φυσικά αρώματα, παρουσιάζει τα φρέσκα αρώματα Ροζ Λίλιουμ και Λεβάντας για το Block Solid και Πράσινου Μήλου και Εξωτικών Φρούτων για το Block Liquid, προσφέροντας την πιο πλούσια αρωματική πρόταση στην κατηγορία, κάτι που επιζητούν οι καταναλωτές.

Η επικοινωνιακή στρατηγική της μάρκας βασίζεται σε επικοινωνιακές ενέργειες, τόσο above the line όσο και below the line. Τα προϊόντα Afroso υποστηρίζονται από επικοινωνιακά προγράμματα εντός και εκτός των καταστημάτων. Στα σημεία πώλησης οι επικοινωνιακές ενέργειες και στις δυο υποκατηγορίες προϊόντων επικεντρώνονται στην προσφορά ελκυστικών προωθητικών πακέτων στον καταναλωτή και αφορούν σε δωρεάν διάθεση ποσότητας προϊόντος και έκπτωση επί της τιμής.

Επιπρόσθετα, η υποστήριξη περιλαμβάνει τη δημιουργία δεύτερου σημείου πώλησης με σταντς Afroso WC, πράγμα που ενισχύει την κερδοφορία των καταστημάτων, αλλά και την τοποθέτηση επικουρικού υλικού (ντύσιμο ραφιών, δείκτες ραφιού) για την άμεση ενημέρωση του καταναλωτή. Η επικοινωνιακή υποστήριξη εκτείνεται σε above the line επίπεδο, με καταχωρίσεις στον τύπο και δημιουργικές δημοσιεύσεις (publi) για την ενημέρωση του κοινού-στόχου, σχετικά με τη γκάμα της μάρκας.

Σε ό,τι αφορά στο εμπόριο, η ανανεωμένη σειρά συμβάλλει στην προσέλκυση νέων πελατών και στην αύξηση της διείσδυσης σε μια ολοένα ανοδική κατηγορία, ενώ παράλληλα, οι ανανεωμένες συσκευασίες των Afroso WC βοηθούν στην πώληση, επιταχύνοντας την έξοδο των προϊόντων”.