ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΓΑ ΑΕ : WET HANKIES Travel
Τα υγρά μαντήλια Wet Hankies κυκλοφορούν σε πρακτική συσκευασία travel pack των 20 τεμαχίων, με ειδική ετικέτα που ανοίγει και ξανακλείνει, διατηρώντας τα υγρά μέχρι το τελευταίο. Διατίθενται σε δύο τύπους: Lemon Fresh, με διακριτικό άρωμα λεμονιού και Antibacterial, ενισχυμένα με αντιβακτηριδιακή δράση, που καθαρίζουν και συγχρόνως απολυμαίνουν χωρίς να ξηραίνουν το δέρμα.
ΑΠΟ ΤΗ ROLCO ΒΙΑΝΙΛ : V82
H ROLCO ΒΙΑΝΙΛ ΑΕ παρουσιάζει την ανανεωμένη σειρά αρωματικών σαπουνιών για τα χέρια και το σώμα V82. Κυκλοφορούν σε μοναδικές συσκευασίες, με διεγερτικά αρώματα και προκλητικά ονόματα, όπως: κόκκινος πειρασμός, με άρωμα μήλο και κανέλλα, λευκή αγνότητα, με άρωμα χρυσάνθεμου, πράσινη ζωντάνια, με άρωμα ακτινίδιο και κίτρινη φαντασία, με άρωμα ανανά.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ : HEINEKEN
H AΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ ανανέωσε την εμφάνιση της μπύρας Heineken στα κουτιά των 0,33lt και 0,50lt. Οι δύο νέες συσκευασίες έχουν πιο έντονους χρωματικούς συνδυασμούς αλλά και τον Ολυμπιακό λογότυπο, αφού η Heineken είναι Μέγας Εθνικός Χορηγός των Ολυμπιακών αγώνων Αθήνα 2004.
ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΡΡΑΣ ΟΙΝΩΝ & ΠΟΤΩΝ : ΚΡΑΣΙΑ ΜΑΡΡΑ
Η ΜΑΡΡΑΣ ΟΙΝΩΝ & ΠΟΤΩΝ μπήκε δυναμικά στην ελληνική αγορά με έντονο πρόγραμμα επικοινωνίας που ξεκίνησε από το Μάιο. Η δεύτερη φάση του προγράμματος θα ολοκληρωθεί το φθινόπωρο, με εταιρική και προϊοντική επικοινωνία στα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, καθώς και με below the line ενέργειες.
ΑΠΟ ΤΗ ΦΑΓΕ : Νέα γεύση Fru Yo Fun
Η ΦΑΓΕ λάνσαρε στην αγορά μία νέα γεύση Fru Yo Fun: πορτοκάλι – βανίλια. To νέο προϊόν προωθείται με τηλεοπτικό σποτ βασισμένο στο ήδη γνωστό νεανικό διαφημιστικό μοτίβο της εταιρείας.
ΑΠΟ ΤΗ NESTLÉ : Νέα Chocolate Clusters
Μία νέα σοκολατένια γεύση έρχεται να προστεθεί στην πλούσια γκάμα των δημητριακών της NESTLÉ: τα Chocolate Clusters, από ψημένες νιφάδες σιταριού ολικής αλέσεως, νιφάδες καλαμποκιού βουτηγμένες σε σοκολάτα γάλακτος και μπουκίτσες με κακάο. Εμπλουτισμένα με ασβέστιο, σίδηρο και 8 βιταμίνες, τα νέα Chocolate Clusters αποτελούν ένα απολαυστικό και υγιεινό πρωινό.
ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ : Nέα αντηλιακά Advanced της Carroten
Η ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΣΑΡΑΝΤΗΣ ΑΒΕΕ λανσάρει φέτος στη σειρά Advanced της Carroten ένα νέο, πρωτοποριακό προϊόν: το αντηλιακό γαλάκτωμα σε spray με ρυθμιζόμενο δείκτη προστασίας (από 2 έως 30 SPF), που επιτρέπει στον καταναλωτή να επιλέγει το δείκτη που επιθυμεί. Το προϊόν κυκλοφορεί σε πρωτοποριακή συσκευασία, ενώ παράλληλα διατίθεται και ανταλλακτικό. Η εταιρεία προωθεί επίσης τα προϊόντα Pre-Sun (κρέμα προσώπου και γαλάκτωμα σώματος), που βελτιώνουν τους φυσικούς μηχανισμούς άμυνας της επιδερμίδας πριν από την έκθεση στον ήλιο. Είναι ενισχυμένα με βιταμίνες και ισχυρό ενυδατικό παράγοντα B-glucal.
ΑΠΟ ΤΗ SARA LEE : PRODERM για παιδιά
Τα νέα αντηλιακά Proderm για παιδιά, ειδικά μελετημένα για τις ανάγκες της ευαίσθητης βρεφικής επιδερμίδας, προστατεύουν αποτελεσματικά από την ηλιακή ακτινοβολία χάρη στα φυσικά φίλτρα που περιέχουν. Είναι δερματολογικά ελεγμένα και μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο στο σώμα όσο και το πρόσωπο του μωρού. Έχουν αδιάβροχη σύνθεση για να προστατεύουν ακόμα και μέσα στο νερό, ενώ είναι εμπλουτισμένα με βιταμίνη Ε και ενυδατικά συστατικά για να φροντίζουν καλύτερα την βρεφική επιδερμίδα.
VAPONA spiral automatic
H SARA LEE παρουσιάζει την πρωτότυπη συσκευή Vapona spiral automatic. Ασφαλής και αθόρυβη, είναι τρεις φορές πιο αποτελεσματική από τα κοινά φιδάκια και προστατεύει για 4 ώρες, απομακρύνοντας όλα τα ενοχλητικά έντομα. Είναι εύκολη στη χρήση, διαθέτει ενσωματωμένο αναπτήρα, σπείρες που δεν σπάνε και μεταλλική βάση για τη συλλογή της στάχτης.