ΑΠΟ ΤΗ NESTLÈ : ON LINE σοκολατένια γεύση!
Μία ακόμη έκπληξη της NESTLÈ έφτασε από την Ισπανία. Η ON LINE είναι η νέα σοκολάτα γκοφρέτα σε σχήμα μπάρας, με επικάλυψη σοκολάτας και με τραγανά δημητριακά.
QUALITY STREET: το γευστικό κουτί!
Τα QUALITY STREET έρχονται από την Αγγλία σε δύο πρακτικές συσκευασίες, μεταλλικό κουτί 725 γρ. και χάρτινη συσκευασία 438 γρ., ιδανικές για δώρο και για το σπίτι. Περιέχουν μια ποικιλία από 14 διαφορετικά σοκολατάκια και καραμέλες γάλακτος, που ικανοποιούν και το πιο απαιτητικό γούστο.
ΝΕSTLÈ DESSERT: κουβερτούρα για σοκολατένια γλυκίσματα
Η Nestlè Dessert, η κουβερτούρα της NESTLÈ, διαφέρει από τις άλλες τόσο στη γεύση όσο και στη χρήση. Εισάγεται από τη Γαλλία σε συσκευασία των 200 γραμμαρίων και είναι ιδανική για γλυκά. Χωρίζεται σε κομμάτια των 5 γραμμαρίων και στο οικολογικό περιτύλιγμα της περιλαμβάνει συνταγές για σπιτικά γλυκά.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΟΝ«ΠΛΑΚΙΤΣΕΣ» με περισσότερο ασβέστιο
Η ΙΟΝ λανσάρει τις «Πλακίτσες», μια νέα γεμιστή σοκολάτα που θα ξετρελάνει μικρούς και μεγάλους. Πλούσια σε κρέμα γάλακτος και ασβέστιο – βασικό συστατικό για τη σωστή ανάπτυξη των παιδιών- πωλείται σε ειδική συσκευασία (ανοίγει στη μέση) των τεσσάρων τεμαχίων. Η πρωτότυπη συσκευασία διευκολύνει την κατανάλωση από τα παιδιά.
ΑΠΟ ΤΗΝ 3Ε : AMITA FUN: AMITAKIA εν δράσει!
Η AMITA FUN παρουσιάζει δύο νέες απίθανες γεύσεις με φρούτα, πλούσιες σε βιταμίνες Α, C και Ε. Έτσι τα παιδιά, εκτός από τη γνωστή σε όλους AMITA FUN «μπλε» με τους ήρωες της Disney, μπορούν να απολαύσουν την AMITA FUN μπανάνα, μήλο, σταφύλι (κίτρινη συσκευασία) και την AMITA FUN φράουλα, μήλο, σταφύλι (κόκκινη συσκευασία).
INTERCALL: Μια κάρτα με πολλά πλεονεκτήματα
Η κάρτα διεθνών και εθνικών συνδιαλέξεων Intercall παρέχει φθηνές κλήσεις σε 230 χώρες. Δεν έχει chip, αλλά ένα μυστικό κωδικό (pin) σε ξυστό πεδίο. Η κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλες τις τηλεφωνικές συσκευές, ακόμη και από τα καρτοτηλέφωνα, χωρίς να χρειάζεται η τοποθέτησή της στην αντίστοιχη υποδοχή. Τέλος, το κέρδος από την τηλεφωνική συνδιάλεξη με μια κάρτα Intercall μπορεί να αγγίξει και το 81%, ανάλογα με τον προορισμό.