Άντζελα Κοτρώτσου, γενική διευθύντρια, Arla Foods Ελλάς
Νέα προϊόντα που θα λανσαριστούν στο πρώτο εξάμηνο του 2025 προγραμματίζει η Arla Foods Ελλάς, όπως αποκάλυψε η γενική διευθύντρια της εταιρείας, Άντζελα Κοτρώτσου.
Τα νέα προϊόντα θα αφορούν επώνυμες κατηγορίες που ήδη κυκλοφορούν στο ελληνικό οργανωμένο λιανεμπόριο, με σημαντική πιθανότητα νέου λανσαρίσματος και στη σειρά Arla Protein. Τα branded προϊόντα Arla ελληνικού κωδικολογίου έχουν τοποθετηθεί στο σύνολο των μεγάλων αλυσίδων της χώρας μας. Στο πρώτο εξάμηνο του 2024, η Arla Foods Ελλάς AEBEE ενίσχυσε τις πωλήσεις της, τόσο σε όγκο, όσο και σε αξία, συγκριτικά με τους πρώτους έξι μήνες του 2023. Η ποσοστιαία αύξηση ήταν μικρή, κάτω του 10%, όμως απέδειξε ότι τα επώνυμα προϊόντα της Arla διατηρούν δυναμική. Ανάπτυξη σημείωσαν όλες οι κατηγορίες. Στη σειρά Arla Protein τις υψηλότερες πωλήσεις σημειώνουν οι κωδικοί γάλακτος και πουτίγκας. Best-seller προϊόν στην Ελλάδα είναι το βούτυρο Lurpak, μακράν του δεύτερου, τόσο σε αξία, όσο και σε όγκο πωλήσεων. Η υποκατηγορία Arla Protein περιλαμβάνει προϊόντα γάλακτος, πουτίγκες, το κίτρινο τυρί σε φέτες (Delite), αλλά και το cottage cheese.
Η λογική της τοποθέτησης προϊόντων
Το σύνολο πωλήσεων branded προϊόντων από την Arla Foods Ελλάς ΑΕΒΕΕ, τόσο προς σούπερ μάρκετ, όσο και προς αγορά food service, υπολογίζεται, σε τρέχοντα χρόνο, σε 93%. Το υπόλοιπο 7% αφορά πωλήσεις χύμα τυριών -τριμμένων, κατά βάση- που προορίζονται για το κανάλι Ho.Re.Ca. και συμφωνίες περιορισμένης κλίμακας για τυροκομικά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας προς αλυσίδες του ελληνικού οργανωμένου λιανεμπορίου. Ο λόγος αφορά τη minimum ποσότητα που έχει καθορίσει η Arla Δανίας, που έρχεται στην Ελλάδα από το εξωτερικό, άνευ επωνυμίας. Η διανομή και τοποθέτηση προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της Arla στη Lidl υποστηρίζεται στο 100% από τη συνολικότερη παραγωγική συμφωνία του Ομίλου Schwarz με τη δανέζικη μητρική.
Η Arla Foods Ελλάς μπορεί να νιώθει δικαιωμένη για τη στρατηγική να φέρει πρώτη προϊόντα καθημερινής κατανάλωσης με περισσότερη πρωτεΐνη στην ελληνική αγορά. «Οι πωλήσεις της σειράς Arla Protein έχουν αυξηθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια», σημείωσε η κυρία Κοτρώτσου. Όλα τα προϊόντα της σειράς έχουν μειωμένη ζάχαρη, στη λογική της υγιεινής διατροφικής στήριξης των καταναλωτών. «Είναι πολύ κοντά στη λογική της Arla να λανσάρει στο μέλλον ακόμη περισσότερα τέτοια προϊόντα», επεσήμανε η κυρία Κοτρώτσου και πρόσθεσε: «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, οι καταναλωτές προσέχουν περισσότερο τη διατροφή τους. Αποτελεί γενικότερη τάση η ένταξη περισσότερης πρωτεΐνης. Στα γαλακτοκομικά, καθαυτά τα προϊόντα περιέχουν πρωτεΐνη και ενισχύονται με φυσική πρωτεΐνη, από ορό γάλακτος».
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter FOODReporter